Vruchtbaar slijm of nog sperma?

Discussion in 'Zwanger worden' started by KleinMeisje93, Oct 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames!!

Ik vroeg me af of het sperma of toch vruchtbaar slijm is.. ik ging net weer naar de wc en voelde toch wat nattigheid en kon er draden van trekken toch zeker 5CM.. vannacht hadden mijn vriend en ik seks gehad,, kan dit nu nog sperma zijn of toch vruchtbaar slijm?? Een deze dagen verwacht ik mijn eisprong.

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Tja dit is natuurlijk niet zo op afstand door iemand te zeggen. Kan beide gezien de timing.

3. Moppiex

Moppiex Lid

Oct 3, 2016
    27
    0
    0
    Hoi,

Ik ben geneigd te zeggen dat als je het sperma nog geen kans gegeven hebt eruit te lopen, dat het toch echt sperma is wat er als eerste uit komt. Wat overigens ook super sticky kan zijn.. Maar wie weet is het wel een mengseltje.

Oke dit gaat heel vies klinken, maar je kant het ook ruiken..
    Want sperma heeft van zichzelf namelijk wel vaak een geurtje en jouw cervixslijm niet..

Maarja je zit nu natuurlijk niet meer op het toilet en als je de volgende plasbeurt weer zoiets tegen komt kan het wél/ook vruchtbaarslijm zijn..

Denk dat we het nooit zullen weten:p
    Hopelijk geeft het klussen snel resultaat 😊

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Het kan beide zijn. Het vervelende is dat het veel op elkaar lijkt, helaas.

Heb weleens gelezen dat je het zou onderscheiden door het in water te leggen. Als het zinkt dan zou het slijm zijn en blijft het drijven dan is het sperma haha. Geen idee of het klopt, misschien kunnen andere dames dit beamen?

Share This Page