Niet zwanger niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaenMini, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb al een week bruin/roze verlies en een enkele druppel bloed grhad maar er zet niks door! Ik heb al een aantal negatieve testen gehad, gisteren nog. En mijn NOD was vrijdag eigenlijk ( 28) en vandaag zit ik op dag 32 terwijl ik een vroege eisprong had. Dus nu vraag ik me af wanneer het nu door gaat zetten :( iemand ervaringen ermee?

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik zie dat je na je curretage nog geen regelmatige cyclus hebt gehad... of je onderschrift moet niet kloppen ;)

Het zou natuurlijk maar zo kunnen dat je lichaam nog van slag af is en je daarom nog geen echte menstruatie hebt gekregen.

Bij twijfel even je ha of gyn bellen even laten checken.
    In sommige gevallen wordt er wel eens primolut voor geschreven. Dit zorgt er in principe voor dat de boel van binnen weer schoon gemaakt wordt en je lichaam je cyclus weer kan oppakken zeg maar...

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Oke bedankt! Ik heb idd een nog wisselende cyclus maar opzich wel redelijk. Maar missxhien zal ik dat eens gaan vragen als er nog lang duurt.

4. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Hoi ik heb ooit eens gelezen, dat iemand ook niet echt gebloed had, maar wat jij heb e. Bleek uiteindelijk wel gewoon haar menstruatie te zijn.
    Het lichaam is heel raar. Hahaha

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bedankt! Dat kan ook nog, maar pff maak me zo'n zorgen sinds de curretage dat ik overal 'kwaad' in zie. Hopelijk komt het gewoon nog of ben ik zwanger want ben zo bang dat er schade is :(

6. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Neem me niet kwalijk hoor, maar wat is een curettage?

Ik hoop het ook voor je dat je zwanger bent

Deel Deze Pagina