Zou het raak zijn??????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Eefje80, Jan 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefje80

Eefje80 Lid

Jan 12, 2014
    96
    0
    0
    Hey Dames,

Ik heb hier al veel gelezen op dit forum en wil nu ook eens mijn verhaal doen... Alle reacties zijn welkom...

Mijn laatste menstruatie is begonnen op 22 december, tot donderdag 26 december. Mijn cyclussen zijn regelmatig: telkens 27 dagen.

Ik vermoed dat mijn eisprong op vrijdag 3 januari of zaterdag 4 januari was (door ovu testen bepaald)
    We hebben op de volgende dagen geklust:

27/12
    28/12
    30/12
    1/1
    3/1(smorgens)
    5/1
    6/1

Op dinsdag 7 jan (5 dagen na eisprong) heb ik iets heel vreemd gevoeld wat ik in andere cyclussen nog nooit heb gevoeld: s avonds kreeg ik plotse buikkrampen, ze waren heel hevig, dacht echt dat er iets mis was met me. Ik had die dag licht gegeten dus er was geen onmiddellijke reden voor de krampen. Die nacht heeft mijn buik de hele nacht gerommeld.

Heb ook al paar keer ongi pijn gehad, ook af en toe vreemd gevoel in mijn buik, met af en toe steekjes.

Sinds gisteren doen mijn borsten pijn en ik heb nog steeds doorzichtige afscheiding, normaal heb ik na mijn eisprong witte plakkerig witverlies.

Nu wil ik graag jullie mening, zou het deze keer raak kunnen zijn? We zijn nu aan ronde 13 en het mag wel eens raak zijn...

Ik heb wel geen tussentijdse bloeding had maar bij sommige vrouwen komt dit nog voor, toch?

Graag jullie mening?
    Normaal heb ik donderdag of vrijdag mijn ongi hebben.

Alvast bedankt voor jullie reacties....

2. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Klinkt hoopvol! Als je eisprong 3 of 4 januari was, is 7 januari wel vroeg voor een innesteling, maar heb het wel eens meer gelezen. Spannend!

3. Eefje80

Eefje80 Lid

Jan 12, 2014
    96
    0
    0
    Hey Joolzz,

Bedankt voor je reactie. Ik vond het ook vroeg maar vriendin van me voelde de innesteling ook na 5 dagen en bij haar was het raak, dus het is mogelijk.... Maar meestal is het idd rond de 7 dagen na de eisprong.
    Zijn er nog dames die iets na 5 dagen gevoeld hebben en waarbij het raak was?

Gr

4. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

Jul 29, 2013
    175
    22
    18
    Hoi hoi,
    ik heb precies ger zelfde. Ook qua data. alleen op de zaterdag en zondag geklust. Heb heel duidelijk mijn eisprong gevoeld op zondagavond. de donderdag er na roze afscheiding (1x) en vanaf dat moment de hele dag steekjes en krampjes in mijn onderbuik en liezen. echt een vreemd gevoel in mijn onderbuik. ik heb het nog nooit gevoeld op deze manier. ook nooit roze afscheiding gehad. mijn buik is nu ook opgezet valt me op. en lage rugpijn af en toe. ben ook winderig.(sorry) geen last van mijn borsten en ook niet misselijk. ben benieuwd wat het wordt deze maand. Succes!!

5. Eefje80

Eefje80 Lid

Jan 12, 2014
    96
    0
    0
    Hey Kaatjeka,

Hoe lang ben jij al aan het proberen?
    De roze afscheiding is al een goed teken. Dat heb ik niet gehad maar heb ook al gelezen dat dat niet bij alle zwangere vrouwen voorkomt.

Ik hoop dat het deze ronde voor je lukt!!

Gr

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na eisprong, dus kan prima hoor!

En een innestelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel.

Hier nooit een innestelbloeding gehad.

7. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

Jul 29, 2013
    175
    22
    18
    Dit is eigenlijk onze eerste echte ronde waarin we bewust rond de eisprong geklust hebben. Kan niet wachten om te testen. Ik wacht dit weekend af of ik ongesteld word. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Valt anders zo tegen. En het zou dan wel heel snel raak zijn. Heb jij je in kunnen houden om niet te testen? Hoe lang zijn jullie bezig?

8. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    Hallo dames,

Ik heb 5/6 januari mijn ei gehad, sinds mn ei voel ik me al raar.. steekjes hier en daar, misselijk, zeurderig gevoel. nu voelde ik een paar dagen geleden ineens een felle steek aan de linkerkant van mijn baarmoeder en kon bijna niet slapen van de pijn in mn onderrug. net zat ik op de wc en verloor ik wat roze bruinig slijm.. normaal heb ik dit ook wel voor mn ongi maar een week van te voren? 20 januari is mn nod.. hopen dat het raak is! duim ook voor jullie!

9. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Hey zonnetje,

Wij lopen helemaal gelijk! Hopen dat we volgende week weten of het is gelukt ;)

10. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    spannend LaDebs! indd hopen op een posi test volgende week!

11. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    He meiden, Ik vond zoveel dezelfde symptomen dus denk ik kom ook even mee kletsen. Wij zijn aan het proberen voor ons tweede kindje.. 28 december eerste dag van menstruatie .. vermoedelijke cyclus van 28 dagen.. maar zijn pas voor de eerste ronde bezig. Ik heb vermoedelijk 11 januari mijn eisprong gehad. Maar ik voel de hele tijd dingen dus ik hou mn eigen voor de gek denk ik Hihi! Nu heb ik wel de hele dag een drukkend gevoel in mijn onderbuik en kleine steekjes, maar dat is denk ik nog te vroeg. erg is dat he.. Je wilt zo graag zwanger worden dat elke dag eigenlijk te lang is. Kan mn eigen niet voorstellen als je idd al lang bezig bent! Echt respect voor degene die dat meemaken! Maar ben wel blij dat er meer vrouwen zijn die zich ook zo voelen :).. Kunnen we elkaar gek maken

12. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

Jun 12, 2013
    866
    419
    63
    Female
    Leerkracht
    België
    Ooh ik ga hier mee kletsen :) Heb vermoedelijk 7 januari mijn eisprong gehad, dus zit nu op 7dpo, toch ook al enkele dagen last van steken in mijn liezen, soms enorm fel. Mijn tepels zijn ook enorm gevoelig, terwijl ik ze anders amper voel (heb ik nooit). Loop ook al weer te snotteren en heb last van mijn darmen, maar ja kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik ziek aan het worden ben.

13. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Het is zo grappig dat we nu allemaal ineens dingen voelen, of beter voelen en overal op letten. Heb ook zoveel waarvan je denkt; het kán niet anders, maar je weet het gewoon niet xD Hopen dat het allemaal positief is voor ons! :D

14. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

Nov 6, 2013
    236
    0
    16
    Hallo ,

Precies dezelfde klachten als jullie. Voor de zekerheid toch bloed laten prikken vrijdag en gister en ik blijk zwanger! Dus als je niet vetrouwd toch even bloed laten prikken. Zwangerschapstesten waren namelijk bij mij ook negatief.
    succes!
    Groetjes

15. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Gefeliciteerd Blokzijl08!!! Goed nieuws... Maar zoals ik het van je begrijp ben je al voorbij je NOD.. Ik zit nog tussen de periode van mijn eisprong en NOD en zelfs nog voor de innesteling denk ik..dus de "klachten"die ik heb zitten volgens mij meer tussen mijn oren.. Komt je wilt het zooo graag.. zit echt uren op internet te googelen haha..om maar ergens bewijs te vinden maar dat is er natuurlijk niet :D Herkend iemand zich daarin..?? Wil er eigenlijk niet aan denken dat het gemiddeld zeker een 6 maanden duurt voordat je zwanger brengt en ik kom net kijken.. Pff geduld is een schone zaak zeggen ze.. ik heb dat dus kennelijk niet Hihi jullie ?? :p x

16. Eefje80

Eefje80 Lid

Jan 12, 2014
    96
    0
    0
    Blokzijl08, gefeliciteerd, echt super voor je!!

wat heb je precies gevoeld? Dan kan ik vergelijken....

Gr
    Eefje

17. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

Nov 6, 2013
    236
    0
    16
    Hallo,

Dank jullie wel!
    Ik voelde me anders als anders. Beetje weig gevoel in de maag en steken in onderbuik en liezen. Ook heb ik vaak onderug pijn en na paar uur moet ik wat eten anders word ik erg licht in het hoofd en wat last van zuurbranden.
    Had het zelf absouluut niet verwacht omdat ik gestart was met 2 e ronde clomid en nog niks durfde te verwachten. Nu wel erg angstig of alles goed gaat maar ik moest me niet druk maken.
    30 januari heb ik de eerste echo.

Groetjes!!!

18. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Blokzijl! Er zijn echt al veel mensen zwanger geraakt en de maand is pas net op weg!
    Ik had 7 dagen DPO ook opeens wit/doorzichtig verlies, liep gewoon langs mijn been (😷). Nog nooit op die manier gehad volgens mij. Sindsdien 1 of 2 keer brandende ogen en hoofdpijn, soms veel naar de wc, dan weer minder. Verder voel ik niks, geen pijnlijke borsten, niet misselijk. Wel al paar dagen een onrustige buik, letterlijk en figuurlijk. Vandaag D-day maar nog geen menstruatie te bekennen, vanmorgen een negatieve test. Geen idee wat ik ervan denken moet!

19. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

Nov 6, 2013
    236
    0
    16
    Had ik ook! erg frustrend! Gewoon morgen weer test doen en anders morgen even bloedlaten prikken hcg hormoon kan nog erg laag zijn i.v.m net onstaande zwangerschap had ik ook. Soms pakt de test dan niet!

20. Eefje80

Eefje80 Lid

Jan 12, 2014
    96
    0
    0
    Ook even update van mij: zondag, gisteren en vandaag krampen gehad, het was alsof mijn ongi er gingen doorkomen, telkens smorgens en savonds. Ook af en toe steken. Zou het raak kunnen zijn??
    Ik wacht nog om te testen, normaal had ik vandaag mijn ongi moeten krijgen. Ik ben bang om opnieuw na 12 ronden teleurgesteld te worden...
    Gr

Share This Page