Hallo Dames, Ik heb vorig jaar juli een MA gehad. Omdat het met de cytotec niet op gang kwam een curretage gehad. Uiteindelijk 10 september een 2e curretage ivm restweefsel. Nu ben ik afgelopen zaterdag alweer voor de tiende keer ongesteld geworden helaas. Ik heb echter sinds vijf rondes acht dagen voor nod al last van ongesteldheidskrampen/zeurderig gevoel waardoor ik dan dus al weet dat het weer niet gelukt is. Ik heb een vrij korte cyclus (schommelt tussen de 21 en 24 dagen) dus ik heb maar een week per maand geen buikpijn, andere weken wel omdat ik of ongesteld ben of de week voor menstruatie de buikkrampen al beginnen. Meer dames die last hebben van menstruatiekrampen/zeurderig gevoel voor nod? Of weet iemand waardoor dit kan komen?
Hoi meis, Ik heb er zelf na mijn curettage geen ervaring mee. Wel voel ik opeens mijn ei groeien, straalt soms helemaal uit naar mijn been. Soms heb ik het idee dat het komt omdat ik er extra op let, maar toch blijf ik het vreemd vinden. Heb wel meer gelezen dat meiden na hun mk/ma last hebben van meer pijn bij de ongi. Sterkte iig en hoop dat het snel raak mag zijn!
Wat balen Essiehh dat het niet gelukt is deze maand Ik weet niet waarom je die klachten al een week voor je nod zou hebben. Ik ben wel benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben. Ik zelf zit nu in de tweede ronde na de miskraam en curretage. Verwacht dat deze week ongeveer mijn eisprong zal zijn. En heb nu ook alweer (vorige maand ook) erge menstruatiekrampen, vooral 's avonds. Vorige ronde heb ik die krampen ook gehouden tot aan NOD....maar goed denk dat mijn cyclus gewoon nog wat ontregeld is. Misschien dat je toch wat eerder contact kunt opnemen met de gyn?