Moe zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ikky, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikky

Ikky Lid

14 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie herkent dit, enorm moe zijn maar de slaap niet kunnen vatten? Veel wakker zijn etc??

2. Wauw

Wauw Lid

13 sep 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff..... ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben en heb al twee nachten wakker gelegen. Vannacht zelfs eruit gegaan om tv te kijken en een kop thee te drinken. Nu zit ik weer uitgeteld op de bank. Ben dus niet de enige als ik dit zo lees...

3. Kimmie1995

Kimmie1995 Actief lid

2 sep 2012
    140
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan juist de hele dag wel slapen,
    voor de tv, op de bank ik val zo overal in slaap ! haha

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb sinds ik 3 weken zwanger ben, geen enkele nacht doorgeslapen. Ik ben kapotmoe. Inmiddels wordt het wel iets beter. Ik kom weer wat makkelijker in slaap. Maar een nacht volmaken zal minimaal het volgende jaar wel niet lukken.

5. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    ben bijna 16 weken zwanger en lig vanaf ik zwanger ben elke nacht uren naar het plafond te staren. goed slapen zit er hier dus ook niet in. En in de dag ben ik doodmoe en kan ik niet slapen. frustrerend. maar voor de goede zaak:)

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    hm ik kan wel goed slapen (altijd goeie slaper geweest)... maar doorheen de dag toch enorm moe... ondanks dat ik zeker 8 uur slapen... langer in bed liggen, zit er niet in, want dan doet mijn rug of zij lastig...

7. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    herken het helaas
    sinds 2 weken wel soms goede nachten maar ook vaak wakker en de hele dag stikmoe

8. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Nou ik merk het ook 4dagen voor NOD kon ik niet eens in slaap komen en was ik heel vroeg wakker en heb het nog steeds.. Smiddags ben ik doodop Maarja kan helaas niet slapen met een kereltje van bijna 4 :)

Maar inderdaad voor een goed doel.. :))

9. Ikky

Ikky Lid

14 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff gelukkig ben ik dus niet de enige, vannacht eindelijk weer een knappe nacht gemaakt maar het is overdag dat ik bijna in slaap val :( maar wat jullie ook zeggen het is voor een goed doel!!

Deel Deze Pagina