Vraagje... Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben... Maar maak me best zorgen... Ik heb echt pijn in mijn buik...hoor al bandenpijn maar kan dat zoveel pijn doen? Sinds vandaag ook in mijn lies en onderbuik steken.... Zijn dit tekenen van een miskraam of maak ik me om niks zorgen? De test vanmorgen was wel donkerder dan gister... Zaterdag en zondag doe ik voor mijn eigen gevoel er nog 2... Wie herkent dit?
Ik heb ook wel wat last van kramp en steken. Ik herinner mij dat ik dat de vorige keer ook had. Ik maak me vooral zorgen als ik niets meer voel haha
Ok...het is mijn 1e en wil dit kleintje zo graag houden... Verlies geen bloed...wel wat dikkere afscheiding (sorry) Meeste pijn is het Savonds als ik in bed lig...minst als ik loop..
Hallo dames, Als eerst feliciteer ik iedereen die zwanger is!! Ik ben nu 5 weken en 3dagen zwanger en heb last van krampen in mijn onderbuik voelt als lichte menstruatiepijn is dit normaal en van waar komt die pijn vandaan dit is mijn eerste kind dus heb geen ervring.
hoi, ik heb hetzelfde ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger, heb sinds 4 dagen erge steken en onderin me buik moet vaker naar de wc en borsten zijn iets gevoelig, verder geen bloedverlies, maak me best zorgen. dit is onze 2e zwangerschap en kan me dit niet meer herinneren van de eerste keer. terwijl dit niet zo lang geleden is. vandaag al gebeld met verloskundige maar die kunnen niks.
Eng gevoel hè...had vandaag ook 2 druppels helder bloed... Ben me helemaal rot geschrokken maar juist minder kramp vandaag... Verloskundige ook gebelt en zeggen alleen dat het erbij hoort...
Bij mij is de kramp nu sinds 2 dagen zo goed als weg heel af en toe nog een klein beetje. Heb geen bloed verloren. Dus nu afwachten. Vind het allemaal wel weer heel vreemd en kan het nog niet echt geloven bij mij eerste zwangerschap was ik al misselijk voordat ik wist dat ik zwanger was nu merk ik helemaal niks. Alleen gevoelige borsten en dat had ik bij de eerste weer niet. Hoe gaat het nu bij jou stefanie?
Krampen zijn bij mij nu ook veel minder...en alleen Savonds het gevoel te hebben van teveel gegeten..verder geen last... Tja afwachten tot de 1e echo...meer kun je helaas niet
Ik ben ook 5 weken En 4 dagen! En heb ook heel erg last van mijn onderbuik, het voelt als erge menstruatiepijn!