Goeiemorgen dames! Ik had even een vraagje. De afgelopen cyclussen ben ik netjes gewoon weer na 28/29 dagen ongesteld geworden. De laatste keer was 9 Augustus, en nu verwachtte ik het weer zo rond Woensdag 6 September. Alleen sindsdien donkerbruine afscheiding met stukjes tijdens het naar het toilet gaan.... normaal gesproken heb ik dit altijd voordat mijn NOD eraan komt, maar nu blijft het bij het donkerbruinverlies (echt dat oude plakkerige) Niet eens een inlegkruisje vol.. Ik vind het zo vreemd dat ik zo'n buikpijn en hoofdpijn, misselijk ben de afgelopen dagen... vooral buikpijn aan de rechter onderkant.. dat steekt wel eens. Ik heb de afgelopen dagen wat testjes gedaan, en nu net ook weer. Maar allemaal negatief helaas... (Ik ben een supertuurder) Het liefste wil ik dan dat mijn ongesteld maar even doorzet... maar het komt niet. Te vervelend.. hopelijk komt het niet volgende week door want dan gaan we trouwen! Iemand die dit soort gelijks heeft meegemaakt?
Wellicht is je cyclus van slag zijn door alle spanningen van de aankomende trouwdag. Het kan zijn dat het allemaal wat langer op zich laat wachten en het doorbreken dus langer duurt. Ik duim dat het snel komt zodat je ongiloos je trouwdag door kan komen!
Wat fijn zeg dat het niet tijdens je trouwerij is (aan de andere kant ook wel erg jammer dat het niet raak is natuurlijk