Hoi allen, Ik zit nu precies een week voor mijn NOD en heb vanmorgen een positieve zelftest gehad. Ik verwacht dat het de Omikron variant is, aangezien het op mijn werk als een lopend vuurtje gaat (onderwijs). Zelf had ik last van een neusverkoudheid. Verder nergens last van. Zelfs deze neusverkoudheid werd al minder en ineens een positieve coronatest. Ik voel me dus goed, maar ben benieuwd of dit ook gevolgen zou kunnen hebben voor een eventuele bevruchting/innesteling. Misschien dat er vergelijkbare verhalen zijn? Groetjes!
Hoi Ik weet dat niet zeker maar dat zou ik niet denken. Ik zelf zit met spanning te wachten. Ik heb de laatste tijd niet de cyclus die ik had na het stoppen met de prikpil waar ik juist alleen maar door bleef bloeden. Mijn cyclus is wel weer bijna zoals hij was, gewoon 28 dagen. Deze maand was ik er door omstandigheden niet zo mee bezig en ook niet zo goed bij gehouden wanneer mijn laatste menstruatie begonnen was. Dus ik houd nu 2 februari aan dat ik mijn nod heb. Vorig week had ik na het plassen roze bloed bij mijn afscheiding waardoor ik dacht owh zou toch niet? Toen ging ik lunchen bij een vriendin en ik at een tosti zalm waarna ik me misselijk voelde. Dit had ik toen elke dag wat. Het kwam en ging weer. En ook kreeg ik krampen in mijn baarmoeder bijna elke dag. En ook jeuk na het plassen. Wat vandaag wel iets minder is. Maar vooral de misselijkheid herken ik wel en soms een weeïg gevoel in mijn maag. Afgelopen week is 1 van mijn kinderen positief getest op covid(veel kinderen in de klas ook). En een vriendin van mij ook waar ik nog op bezoek ben geweest. Dus ik heb geprobeerd een zelftest te doen, die was negatief. Maar dat lukt mij niet zo goed. Vandaag naar de teststraat geweest en nu wachten op die uitslag. Dus ik wil die afwachten en als ik nog geen bloed heb gezien dan wil ik eigenlijk woensdag gaan testen. Als ik me nog zo voel als nu. Mijn borsten voelen ook iets gespannen aan. Maar ik weet het gewoon niet. Misschien iemand nog tips??
Nee, hier hoef je je geen zorgen om te maken. Wel kan ( net als met de griep) je cyclus een beetje anders zijn dan je bent gewend.
Hoi, Ik heb zelf op het moment van innesteling een soort griep gehad, via kinderdagverblijf van kindje van familie. 5 dagen voor pampus op de bank, keelpijn, hoofdpijn, verhoging de hele rambam. Dacht ook dat 't daardoor deze ronde niet zou lukken, maar een week later toch een positieve test! Hoop dat het voor jou ook zo uitpakt. Had zelf het idee dat alle rust die ik genomen had door die griep misschien juist goed was, maarja dat is achteraf altijd makkelijk praten