Ik zie een super licht streepje. Maar wil weten of anderen het ook zien. Kon niet wachten met testen. Duurd allemaal zo lang. Nog 1 week te gaan voor NOD
Ik zie wat achtergebleven kleurstof op de plek waar normaal het streepje zou horen te staan. Sluit me aan bij @Jeansflower, vind hem wit.
Ik zie wel iets, maar wat is een week voor nod bij jou? Bij mij is dat namelijk 3-4 dagen na ei al omdat ik een korte lf heb. Weet je ook wanneer je eisprong was? En welke test is dit?
Je maakt het spannend! Ik zie ook zeker wel iets - ook roze. Maar morgen/overmorgen weer testen moet toch gaan uitwijzen of t wel of niet iets is geweest.
Ik zie ook wel iets. Ik ben benieuwd welke merk test dit is, hoeveel MIU en hoeveel dpo je bent en na hoeveel minuten de foto genomen is. Als je LF 12 zou zijn, zit je nu op 5 dpo als je NOD over een week is en dan is een licht positieve test wat onwaarschijnlijker. Test je nog een keer?
Dat was met 7 dpo. Ik had dat in de ochtend gedaan en zag op dat moment nog niks. Moest me haasten naar mn werk. Toen ik thuis kwam zag ik dat. Kan ook vals zijn hoor. Verder heb ik elke maand een keurige cyclus van 28dagen. Het is nog ronde 1. Even nog uitvogelen wat het beste is. Het is een early test van de action. Ik zal in deze dagen over doen. Dan laat ik het jullie weten ♡♡♡