Week voor nod kramp in onderrug en buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marjo88, 4 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    De afgelopen 2 maanden kreeg ik een week voor nod al onderrug en buikpijn. Vervolgens kreeg ik gewoon mijn menstruatie. Nu is het natuurlijk week zover.. een week voor nod en ik voel het weer! Kan ik er maar alvast vanuit gaan dat ik mijn menstruatie krijg of zijn er dames met hoopvolle verhalen die dit herkennen en wel gewoon zwanger werden?!

En... ik weet het! Iedereen is anders maar ik wordt een beetje hopeloos! We zijn nu 10 maanden bezig en nog steeds geen zwangerschap

2. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Helaas begint het bij mij ook altijd zo, wanneer ik ongesteld wordt. Geen positieve ervaring dus bij mij.. Ik ken je frustratie, wij zijn ook al 11 maanden bezig..

3. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook in de menstruaties na mijn HSG (baarmoederscan met contrastvloeistof). Ik ben toen naar een osteopaat geweest en zij heeft de boel van binnen weer losgemasseerd (ze zei dat er heel veel spanning op mijn organen stond). Daarna was ik wel weer van de rugpijn af maar zwanger werd ik niet, daarvoor had ik uiteindelijk iui nodig.

4. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Hmm dat wil ik niet horen :p
    Maar balen dat je ook al 11 maanden bezig bent voor je 2de kindje. Was je wel vlot zwanger van je eerste? Raar dat dat zo loopt he.. :(

5. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Oh dat klinkt ook niet goed. Maar wel fijn dat dat zo op die manier verholpen is! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Niemand verder een positief berichtje? :p

Deel Deze Pagina