Hallo ladies! Mijn NOD is ook op maandag 14 oktober. Afgelopen vrijdag had ik mijn horror-monen ontdekt in de vorm van erg aangebrand zijn, niks kunnen hebben, waar ik maandelijks last van heb. Manlief vindt het nooit zo'n prettige week dan Voor mij ook wel een teken dat over 1 week mijn menstruatie zal komen. Wel heb ik meer dan normaal last van opblazen gevoel borsten en buik. Hoofdpijn en witte afscheiding. Ooh en af en toe misselijk maar dat trekt gelijk wel weg eigenlijk. Geen idee of het raak is, tis gewoon echt afwachten. Ik voel me ook niet zwanger, ergens denk ik dat je dat wel zou voelen, toch? Liefs, Shanneke
veel herkenbare dingen. Van mijn vorige zwangerschap weet ik eigenlijk niet meer wat ik voor NOD allemaal voelde nu heb ik op 30-09 mijn eisprong gehad , vanaf die tijd lichte buikpijn en lage rugpijn 03-10 / 04-10 echt veel buikpijn en last + gevoelige borsten vanaf de dag erna totaal geen last meer van borsten en buikpijn is ook verdwenen wel vanaf die tijd last van mn maag(denk ik?), hele dag zeurende pijn in de omgeving van mn maag en totaal geen eetlust
Herkenbaar. Ook die misselijkheid. Net werd ik ineens misselijk van de geur van mayo. Daarnaast heb ik heel de dag door trek, maar toch ook weer niet. Heel raar gevoel. Ik voel me ook totaal niet zwanger. Maar dat is ook per persoon verschillend.
Ergens wel frustie hoor al die symptomen de op elkaar lijken Ik heb echt hoofdpijn, voel me opgebalen echt niet meer leuk
@Zebra ik heb geen testjes in huis, dus kan niet dwangmatig gaan testen ofzo hahahaha! Verleiding is wel groot om ze te halen hoor. Ik weet nog niet wat ik ga doen. En jij?
Ook geen testen in huis haha Maar nu ook nog niet het gevoel dat het raak is Misschien woensdag een testje wagen...
Ik heb het vorige maand een week voor nod elke dag ongipijn gehad was toen zwanger helaas vervroegde afstoting van vruchtje want 3 dagen later werd ik als nog ongesteld helaas. Hopelijk bij jou meer succes!