Vanaf de geboorte van stefano wisten we het al: nog eentje erbij! ik ben dus nooit aan de pil gegaan en toen stefano vijf maanden oud was zijn we begonnen met netjes om de twee dagen klussen. Na twee maanden was het raak: zwanger! Echter na 7.5 weken eindigde dit in een miskraam.. (begin februari) We waren heel verdrietig erom en besloten de bruiloft te verschuiven, dus EERST trouwen en dan weer verder klussen. De bruiloft werd geregeld, en in die tijd hebben we slechts één keer gevreeen.. Begin april was in na de miskraam nog steeds niet ongesteld geworden, en mijn buik voelde gespannen aan. Voor de grap deed ik toch maar een test, nou geloof maar dat ik van mijn stoel viel: zwanger! Ben inmiddels 16.5 weken en vrijdag trouwen we evengoed hoor, maar wel met een dikke buik, wat niet echt op de planning stond hihi, maar we zijn wel super blij! Stom he, zo wil je heel graag zwanger worden en het lukt niet of het word een miskraam, zo wil je even niet en dan is één keer klussen genoeg..
Super toch? Gefeliciteerd! En natuurlijk een super bruiloft toegewenst (ik hoop dat jullie mooi weer hebben!)
Wauw dat was echt een voltreffer dan Ben je al zenuwachtig voor je trouwdag? Ik was dat wel heel erg! Veel plezier en geniet ervan
hoi, nee ben helemaal niet zenuwachtig, hoop alleen op beter weer als vandaag ja idd een leuk kadootje dat we in december verwachten.