Elke maand weer heb ik 3 dagen voor menstruatie al bruinverlies wie herkent dit en weet hoe dit komt en verkleint dit de kans op zwangerschap graag hoor ik jullie ervaringen
ik heb dit altijd voor ik ongesteld wordt, dus zal wel in orde zijn denk ik zo... geen idee of het iets voor je vruchtbaarheid betekend? bij mij kondigt het in ieder geval altijd de ongesteldheid aan jammergenoeg
Ik had het zelfs 5 dagen ervoor al. En heb geheel natuurlijk hier een mooie dochter rondlopen. Ook toen ik zwanger was heb ik tot 7 weken af en toe bruinverlies gehad. Hebben er wel 2 jaar over gedaan zonder aanwijsbare reden, maar of dat hierdoor kwam is ook niet bewezen.
Bedankt voor jullie reacties dacht altijd daf ik de enige was en dus iegs mankeerde of zo maar is dus bij jou niets uit gekomen ? Of nooit onderzoek nasr laten doen want vind het zelf best vervelend
Ik was vorige maand ook aantal dagen voor NOD toen ik bruinverlies had, ongesteldheid zette daarna verder door. Geen zorgen denk ik
Ik word olk altijd netjesop de dag ongesteld dat zou moeten gelukkig maar toch vind ik t vreemd is het dan gewoon een soort van opruimen wat je baarmoeder doet of komt het toch ergens anders vandaan?
Ik kreeg vd gyn ook geen eenduidig antwoord..het kán zijn dat je progesteronwaarde te laag is, daarom mocht ik daarvoor utrogestonbolletjes inbrengen vanaf eisprong tot nod. Dit hielp wel tegen het bruinverlolies, werd pas drie dagen na het stoppen ongesteld, maar werd ook die rondes niet zwanger (1x hele vroege mk). In de ronde van mijn dochter niet gebruikt. Er is bij mij ook nooit geprikt op progesteronwaardes. Maar het kon ook gewoon bij mijn cyclus horen zei hij.. Vaag dus maar toen t bij ons langer duurde maakte het me wel ongerust.
Kan ik me voorstellen ja ik heb netjes elke maand helaas masr is het niet zo dat als progesteron waarde te laag is je temperatuur dan ook zag want die houd ik netjes bij en die blijft gewoon hoog ondanks het bruinverlies
Losse topics zijn in dit onderdeel niet toegestaan. Voor het overzicht zal ik deze dan ook sluiten. Groetjes Sjanniee