Hoi meiden, FF mijn ei kwijt... klinkt dubbelzinnig hihi... Sinds 2 maanden is mijn cyclus van slag... waar ik eerst normale bloedingen van 5a6 dagen had, had ik vorige maand 3 dagen bijna niks en 3 dagen iets meer bloedverlies. Deze maand heb ik nu al 13 dagen elke dag wel wat verlies, merendeels roze/bruin... vanmiddag weer vervelende krampen en wat meer roze verlies... Heb maar een afspraak bij de ha gemaakt, snap er niks meer van... Iemand ervaring mee? Ps. Ik ben al sinds vorig jaar april gestopt met spiraal, dus geen hormonen meer in mijn lijf. Heb wel onregelmatige cyclus van tussen de 29 en 35 dagen... Liefs, mij
Hier ook zoiets, het is ruim 2 jaar goed gegaan met de cyclus en vorige maand ineens 3 weken achter elkaar wat bloedverlies, niet veel, maar wel vervelend... Het is nu ruim een week over geloof ik en inmiddels verlies ik weer bloed sinds net, dus ik hoop dat het eenmalig was en dat mijn cyclus weer op orde is... Ik heb het maar gegooid op grote schoonmaak daar van binnen, nu even aankijken of het deze maand beter gaat, zo niet, dan zal ook ik de HA maar ns bellen.. Wanneer mag je naar de HA? Ben benieuwd wat het bij jou is, want ik herken er wel iets in
Vanmiddag getest en ik ben zwanger!!! weet dus alleen niet wat ik kan verwachten met het bloedverlies en de krampen... maandagavond kunnen we bij de vk terecht. Ik vind het spannend!
Ow haha... Gefeliciteerd hoor! Hopen dat alles goed blijft gaan! Ik geloof toch niet dat dat bij mij t geval is
Ach jammer zeg, sterkte! (hier geen bloedverlies meer, nu hopen dat ik mn ei weer kan ontdekken binnenkort)
hier hetzelfde, ook zo raar. drie maanden gestopt met de pil. na 28 dgn netjes ongesteld en nu bloed ik al twee maanden dan een paar dagen wel en dan een paar dagen niet. voelt van binnen ook niet prettig en heb echt zo'n harde vervelende buik. ik dacht dat ik nu mijn eisprong ongeveer zou hebben maar het bloed weer.