Week voor nod, seks niet fijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zit nu een week voor nod. Gister sex gehad met mijn vriend en ik merkte dat als hij te diep kwam het niet fijn aanvoelde daarbinnen. Alsof hij ergens tegenaan kwam zeg maar:)
    Normaal dus totaal geen last van. Iemand die dit herkent?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan zijn dat hij tegen je baarmoedermond aan kwam. Die gaat tegen je NOD wat naar beneden zakken volgens mij. Weet het niet zeker, maar het ligt mij bij dat bij een zwangerschap je baarmoedermond hoog en gesloten is en tegen een menstruatie juist lager ligt en wat open gaat staan...

Nu niet meteen gaan wanhopen, want voor hetzelfde geld is het wat anders waardoor de sex wat pijnlijker is en ben je gewoon lekker zwanger!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha bedankt voor je reactie....ik ga nu niet wanhopen hahaha...

Viel me op gister...heb dit namelijk nooit..

Wel kan ik er dan vanuit gaan dat mijn vruchtbare periode voorbij is denk ik he?

4. Yris

Yris Niet meer actief

Je baarmoeder zit lager als je niet meer vruchtbaar bent (na ei) :)

5. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lov23..
    We zijn op hetzelfde punt in de cycles ongeveer, heb je verder dingen die je voelt oid?
    Ik heb de afgelopen 2 keer voor mijn menstruatie erg kramp gehad, nu voel ik nog niks.. maar dit is ook het enige.. zit eigenlijk op een innestellingskrampje of bloedinkje te wachten ;) dat is meestal ong een week na het ei toch? heb jij al iets gevoeld? :D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah dan zou ik wel kunnen zeggen dat misschien mijn ei is geweest...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waar begin ik hahahahaha:p
    Nou ik had krampen....die stopte....paar dagen weer zeurderig gevoel gehad tot vandaag eigenlijk....steekjes in mijn bm soms en ik voel zo af en toe wat in mijn borsten...

Dus ik hoop dat het raak is:D
    Maar ja ik weet ook dat het allemaal niks kan zijn:x maar daar gaan we niet vanuit toch:D

8. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had donderdagavond trouwens wel een paar flinke steken.. Vrij laag in de onderbuik.. Kreeg er een beetje kippenvel van maar heb er verder geen aandacht aan geschonken omdat het toch veel te vroeg is voor innestelling oid?! Zondag was mijn ei volgens mij dus zou 4 dagen zijn.. i

9. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik heb nu keelpijn :(( maar dat is geen symptoom. ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt eerder als een ei?;) Nou ja erge pijn dan eerder een innesteling.....spannend!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik moet ook erg vaak naar de wc....en dan niet alleen om te plassen hihi

12. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zondag de hele dag een zeurende pijn rechts alleen en maandagochtend nog wat.. Dus dacht dat dat de eisprong was..
    Haha ja het blijft ook maar gewoon afwachten.. De vorige keren voelde ik ook steeds van alles en nog wat.. En nu we het er over hebben denk ik ook weer wat krampjes te voelen..
    Succes met wachten!! Hopen op een mooie testen!:D

13. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Ik had gisteren precies hetzelfde, niet heel pijnlijk maar ook niet echt prettig...
    Afgelopen woensdag middag / avond en donderdag morgen rare steken in mijn onderbuik gevoeld.
    Mijn vriend zei gisteren ook dat mijn borsten iets harder aanvoelen dan normaal.............

14. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopen dat het een innestelling is geweest !! Bij mij waren het wel echt felle steekjes, niet echt dat je zegt pff in moet gaan zitten, maar wel.. zoo wat is dat?! ;)
    Ik ga pas na het weekend testen.. maandagochtend ofzo.. mocht ik nog niet ongi zijn..

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend meiden.......

Of je hetbgelooft of niet maar ik heb nu zo' n licht gevoel in de mag.....beetje misselijk.....

Jeetje om gek vanntenworden....

Sorry alsmik soms gek typ ismop de ipad en die doet soms gek

16. Yris

Yris Niet meer actief

Succes meiden, hopelijk is het voor allemaal raak :D dit topic wordt steeds spannender!

17. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik wil je niet teleur stellen maar zo voelde ik mij ook in ronde 1, typische pms achteraf en toen ik misselijk begon te worden was ik gelijk een paar dagen later ongi geworden, had ook negatief getest. Nu kan ik al tig keer bevrucht zijn, maar ik bouw nog niet genoeg slijmvlies op om te nestelen denk ik.. Stress jezelf niet te veel je bent pas in je eerste ronde. En on topic, ik herken ook wel wat je zegt dat sex een beetje ongemakkelijk kan gaan wanneer de penis tegen de baarmoedermond aanstoot.. Vooral met spiraal was het echt ook pijnlijk voor mij. Ik zou het er gewoon met je vriend over hebben dat je baarmoedermond laag kan zitten zo nu en dan en dat sex wel een minder fijn kan aanvoelen en als hij begrijpt wat er bij jou in je lichaam gebeurd kan hij misschien wat tederer voor je zijn mocht je toch zin hebben ;)

18. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook de 1e en 2e ronde erg last van mijn baarmoeder van
    Het ontpillen, hoofdpijn, misselijk met vlagen.. Dacht ook steeds .. Miss is het al raak.. Nu voel ik lichtelijk mn baarmoeder.. Ik heb ook helemaal geen last meer gehad van mn borsten tijdens menstruatie.. Vind ik zo raar.. Vroeger zonder pil en met de pil had ik helemaal last.. Achja het kan alle kanten op.. Is gewoon afwachten en jezelf niet gek maken.. :))

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ja he:D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is ronde 1 dat klopt....maar het is 2 x eerder gelukt hoor:D
    Ik heb nooit dat de sex vervelend is dus is niet iets wat er altijd is....
    En dat mijn vriend dan rustig moet doen....dat komt wel goed;)

Deel Deze Pagina