Had bijna geen mestruatie laatste 2 x bij altijd regelmatige cyclus. Had erg vaak een positieve ovulatietesten. Meerdere keren per maand, dagen achter elkaar. Nu blijk ik n lh te hebben van 12.9 een paar dgn voor menstruatie deze mag maximaal 8 zijn geloof ik. Ik word doorverwezen naar gynaecoloog. Iemand ervaring?
Ik weet niet wat mijn lh waarde was, maar had wel altijd onregelmatige cyclussen en had ook die positieve ovulatietesten (meerdere in de maand). Bij mij kwam eruit dat ik PCOS heb. Maar goed, we zijn geen dokters hier dus denk niet dat iemand je een eenduidig antwoord kan geven.
Ik heb geen "knal" testen maar wel super vaak een duidelijk streepje. Of ik nu dag 3 of dag 20 na mijn menstruatie ben. Laatste paar keer was mijn "menstruatie" minimaal. Dus vraag me af of ik überhaupt een eisprong gehad heb. Vanaf 7-11 niet meer ongesteld geworden of okk maar een drupje bloed gehad. 8-12 afspraak gyneacoloog. Weet niet of je er wat aan hebt maar iig bij deze 😀👍
Haha nee ik snap dat ik niet op een gynaecologen forum zit. Maar vind het wel fijn om te horen of mensen zich hierin misschien herkennen en waar het toen aan "lag". Zag jouw Posts ook al voorbij komen meisje29 en we lijken een btj in hetzelfde schuitje te zitten spannende tijden. Xelles ook al een flink traject achter de rug. Respect.... Voor zover je daar iets aan hebt natuurlijk