Iemand tips voor leuke kortingen voor een dagje weg? Tips zijn welkom! Bijvoorbeeld een dierentuin, pretpark oid. Keek al op ticketveiling enz maar ga niet de hele dag zitten meebieden. Niet echt de tijd voor.
Museumkaart kopen, eenmalig een bedrag en een jaar lang kan je door heel Nederland naar toffe musea toe. AH uitjeszegels in de gaten houden. Vorig jaar zijn wij voor 1+1 gratis naar Hellendoorn geweest. Maar ze hebben heel veel attracties.
Goed idee zo'n museumkaart. Ik ga er voor ons allemaal 1 kopen. Scheelt toch behoorlijk en hopelijk gaan we dan wat sneller ergens heen haha
Iemand tips voor de trein? Ik wilde zaterdag naar Amsterdam. Maar dat parkeren is al heel duur. Dus we dachten met de trein is goede verbinding. Vinden de kinderen ook leuk. Maar pff 80€ retourtje voor 2 volwassenen. Kinderen railrunner wel gelukkig. Zijn er nog ergens kortingskaarten??
Als je filtert op ‘kidsproof’ musea vind je echt hele toffe. Weet niet welke leeftijd de kinderen zijn maar dan kan je alle kanten op. Naturalis, spoorwegmuseum, Soesterberg militair museum, Aviodrome, Nijntje museum, nemo, openlucht museum, Enkhuizen Zuiderzee museum enz. Ik kan nog wel even doorgaan