he meiden, goedemorhgen, even een vraagje aan jullie................. Ik kreeg vrijdag beetje bruinvelies, bleef t weekend klein beetje, met tampon in gister op t werk ook klein beetje, nu dacht ik t zet vannacht door, maar helemaal niks, ik wilde dus vandaag de gyn bellen voor niuewe medicijnen. Ik een teste gedaan................had er nog een thuis van de site, maar nu staat er een heel licht streepje, hij is licht roze, maar als je naar de test kijkt zie je m wel gelijk, maar nu weet ik niet of er altijd zo.n streepje op die test staat ga er vandaag nog maar kopen en als t dan nodig is morgen nog een keer! en t is toch ook raar dat ik wel steeds beetje bruinverlies heb? kan er geen foto van maken om aan jullie te laten zien! help me liefs radna
wauw radna! ik had 3 dagen voor mijn nod ook een licht streepje op een test van de site! en geloof me, en staan echt geen voorgeprogameerde streepjes! hahaha een voorzichtig gefeliciteerd meid! liefs elfje
heb net een test van clearbleu gedaan en deze gaf een plus............zit hier helemaal te shaken.........ik geloof t helemaal niet! liefs radna
Dat streepje zal er toch echt niet staan (hoe licht ook) als er geen HCG in je urine zit....dus vanuit hier toch ook al echt (voorzichtige) felicitaties! Ik heb wel vaker gehoord dat mensen dan toch nog (oud) bloedverlies hadden...mijn vriendin heeft het nog tot een week of 10 gehad zelfs. Mijn moeder heeft het zeker ook een aantal weken gehad toen ze in verwachting was van mijn jongste broer.....snap dus dat het je misschien wel onzeker maakt, maar zolang het geen helder rood bloed is.... Super hoor meid.............leuke terugkomst dan zo van je vakantie!!
t is denk ik echt zo aaaahhhhhhhhhhh yesssssssssss ben zo blij! heb net de gyn gebeld en heb 31 oktober een echo dan zou ik rond de 7 weken zijn! liefs radna
Whaaaa wat gaaf! Kan me voorstellen dat je het nog niet kunt geloven, maar bij deze geef ik je toch een voetje om op je wolkje te klimmen Geniet ervan meid!
Wauw, wat leuk voor je Ik krijg echt kippenvel van geluk! Als dat bij mij was gebeurd, had ik het ook niet eerst kunnen geloven denk ik!
Hoi Radna, Ik lees overal je verhaal, dat je ook last van bruine afscheiding hebt. Ik had woensdag mijn nod, maar omdat ik vanochtend ook bruine afscheiding had, durf ik niet te testen, ik heb toch het idee, dat mijn ongi doorzet, ondanks dat ik al een week last heb van misselijkheid en duizeligheid. Ik heb nu mijn derde clomid kuur gehad (eisprong 27 september).