Vakantie 2020

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Spectre, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Jaja, de zomer van 2019 is amper voorbij en ik zit met m'n gedachten alweer bij de vakantie voor volgend jaar :D

    Nu is het even afwachten hoe het met de kinderwens gaat lopen, maar kunnen ons wel alvast oriënteren.
    Eind dit jaar willen we wat gaan boeken.. Maar waar naartoe?

    Onze voorkeur: Italië of Kroatië

    Maar dan, opnieuw naar het gardameer? Of wat zijn nog mooie omgevingen in Italië?
    En wat zijn de mooie omgevingen in Kroatië, met mooie natuur en bezienswaardigheden?

    Wij houden ervan om tijdens de vakantie ook in stadjes te kijken etc. en niet alleen aan het zwembad te liggen. Dus een leuke omgeving is wel een must.
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Wat mij gaaf lijkt is het nationaal park Plitvice meren in Kroatië, kreeg vorig jaat echt jaloersmakende fotos van mijn vriendin haha
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Maar is dat niet lastig met een peuter? Neem aan dat het veel lopen is. Maar op de foto's ziet het er wel prachtig uit haha
     
  4. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.059
    3.529
    113
    Vrouw
    Elba!
     
    Bloem85 en Spectre vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Draagzak mee en klaar :) al hebben zij veel met de auto gedaan ivm blessure
     
  6. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Wij zijn dit jaar naar het Lago Maggiore geweest was echt prachtig. Toscane 2 jaar geleden idem. Wij willen het liefst ook weer naar Italië maar gardameer in hoogseizoen trekt ons niet echt..maar wat dan wel...
     
    Spectre vindt dit leuk.
  7. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Super mooi ben ik geweest toen ik 20 was (14 jaar geleden hahaha) echt prachtig en toen nog niet toeristisch ook...
     
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Heb je in Toscane ook veel bezienswaardigheden?
    Hoogseizoen Gardameer trekt me ook niet, vorig jaar waren we er eind augustus/ september en toen was het goed te doen, niet meer zo heel druk.
     
  9. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Wij zijn toen vooral naar schattige stadjes en dorpjes geweest (bijv San Gimignano, Siena, Pienza, Lucca) maar ook San quirico di orcia en Castiliogne di Orcia (burcht) en thermale baden van Bagno Vignoni en Bagni de San Philipo) Wij zaten in de Val d’Orcia en dar is echt onwijs mooi! Wij zaten toen wel in een villa met vrienden en niet op een camping...
     
  10. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    #10 pippa26, 11 sep 2019
    Laatst bewerkt: 11 sep 2019
    Elba lijkt me ook hip!

    Ik kom net uit Puglia. Ook de moeite waard! Wat een lieve stadjes daar. Stond nog op de set van de nieuwe James Bond film:eek: over @Spectre gesproken ;)

    Maar eerlijk gezegd met de kids ga ik mooi naar Portugal. Ik heb daad heerlijke stranden gevonden waar je uren in poeltjes krabbetjes kunt vangen, zeesterren zoeken, hutten bouwen enz. Zo fijn en veilig van de ‘grote zee’. Was echt een verademing dat de kids bij de zee toch juist hun eigen gang kunnen gaan. Dus echt de ideale plek
     
    Salentein vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    O ja puglia! Kun je nog beroemdheden en bn'ers spotten ook ;)
     
  12. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Afgelopen zomer naar Denemarken geweest, legoland.
    Voor volgend jaar zoeken we nog een leuke kindvriendelijke camping, met een beekje/meertje waar de kinderen in kunnen spelen met zand en steentjes. en het liefst ook nog op loopafstand van een gezellig dorpje. Met de auto max 1200 km. Wie weet een leuke camping?
     
  13. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    WIj zitten met exact hetzelfde dillema!! Moeilijk he..
     
  14. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Ja lastig! Toscane is zeker mooi maar vinden we nu net nog te ver weer met de kinderen(over 2 jaar prima!) en direct nog een keer lago maggiore vinden we ook zo wat.

    Kroatie? (Maar das eigenlijk net zo ver als Toscane haha) of een ander meer? (Zijn er veel ook in het noorden maar een beetje grote camping met ook wat Nederlandse kindjes voor zoontjes vinden we ook wel leuk...) lastig!!
     
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat het Florence gaat worden! :)
     
  16. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.059
    3.529
    113
    Vrouw
    Mooie stad en omgeving. Gaan jullie in juli/augustus? Florence schijnt namelijk de heetste stad van Italië te zijn in de zomer.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    We gaan mei/ juni of in het na seizoen. Gaan ook pas eind dit jaar boeken ivm onze kinderwens.
    Zolang het nog kan, gaan we in ieder geval buiten het hoogseizoen haha
     
    Feye vindt dit leuk.
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Ik bedoelde Toscane haha, was in de war met de stad Florence
     
    Feye en Salentein vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina