Update: weer bij tandarts geweeat. Bitje aan laten meten. Fluoride spoeling gekregen die ik iedere dag moet gebruiken. En van de kaak chirurg Amitriptelyne voorgeschreven gekregen omdat ze denken dat het neuropatische pijn is.
Ah oke, dacht al even dat ze misschien bedoelden dat je je het verbeeld. Dat leek me wel heel sterk. Hopelijk knap je snel op!
Wat een ellende. Hopelijk heb je baat bij de medicatie. Jaren geleden ook eens zo enorme kiespijn gehad. Ik dacht echt dat ik kapot ging. Mensen die nog nooit echte kiespijn hebben gehad weten echt niet wat het is. Hier is die getrokken bij een kaakchirurgisch centrum en ik heb nu sinds een aantal jaren een kroon op die plek en nooit meer last of pijn gehad. Mijn kies was echt kapot met een blote zenuw Sterkte ermee.
Ik vind het trouwens echt wel raar dat ze je kies niet trekkend jou lijf jij beslist dit toch. Ik hoop zo dat dit werkt voor je! Sterkte
Helaas ook altijd heel veel pijn! Heb morgen een afspraak in Amsterdam, is ook een spoed tandarts . Hopelijk halen zij hem eruit!
Oh, wat vreselijk! Ik hoop echt dat je morgen goed geholpen wordt. Heb je daar je verhaal uit kunnen leggen en verteld dat anderen niet wilden trekken?
Ja gedaan! Ze vonden het ook vreemd. Ze kunnen daar alleen trekken als de kies goed staat anders kan ik nog niet geholpen worden want dan moet ik door naar de kaakchirurg. Echt drama dit!
Raar toch? Je zou toch zeggen dat je baas bent over je eigen gebit? Kijk, als een tandarts zegt; "deze kies is niet meer te redden en ik doe geen ingewikkelde ingrepen meer om hem te behouden " is dat alom geaccepteerd. Maar als je zegt haal hem er maar uit kan dat ineens niet. Dat vind ik erg raar.
Ik zou de kies niet zomaar laten trekken als er geen duidelijke oorzaak is.. ik heb de tandarts ook gesmeekt om kiezen te trekken.. had al meerdere behandelingen gehad en na een jaar pijn was ik d’r klaar mee.. maar dit bleek ook door mn spieren en neuropathische pijn te komen.. en geloof me dat doet net zo veel pijn als een echte ontsteking. Hadden ze naar mij geluisterd was ik mijn kiezen kwijt maar was de pijn er nog steeds geweest.. ik zou eens een bedoek brengen aan de kaak fysio.. Mocht er wel een duidelijke oorzaak zijn.. dan lijkt het mij toch dat ze niet kunnen weigeren om te trekken?