Duinoord Drunense duinen

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Neskio, Jun 5, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,311
    2,677
    113
    Female
    NB
    Het ziet er super leuk uit op de foto's maar door het all inclusive concept ook best prijzig om zomaar eens te proberen. 30 euro voor een volwassenen en 20 euro voor een kind vanaf 3 jaar. Nou zijn mijn kids 2 en 3,5 jaar. Iemand hier al geweest? Is het leuk en de moeite waard voor deze prijs? Ook voor kleinere kinderen?

2. 1548

1548 Niet meer actief

Ik ben er 1 x geweest en kom er nooit meer.. Speeltuin is leuk maar mensen zitten zich helemaal vol te proppen met van alles, spelende kinderen die met hun vieze handen in de snoepbakken graaien :|. Misschien is het in corona tijd beter geregeld maar denk dat je voor dat geld elders het veel leuker kan hebben.

3. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,311
    2,677
    113
    Female
    NB
    Ooww dat klinkt niet best. Misschien op een rustige doordeweekse dag dan proberen.

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,023
    14,679
    113
    Female
    Volgens mij zijn ze dan wel duurder geworden. In mijn herinnering betaalden wij 20/22 euro pp.

De een vind het all inclusive niet fijn. Een ander vind dat prima.

Wij zijn er een aantal keren geweest als gezin. Wij vinden het er erg leuk. Van jong tot oud. Voor de kleintjes zijn er leuke speeltoestellen, springkussens, etc. Voor de tieners is er een leuk Klimbos.

Wij vinden het makkelijk dat we niks aan eten mee hoeven nemen. En niet met 9 man gebruik hoeven te maken van dure horeca.

Onze tieners zitten dan rustig om 11 uur aan de patat.
    Wij beginnen gewoon net koffie/thee met iets erbij;)

Ik weet niet of ik met alleen zulke jonge kinderen als jullie hebben er ook heen zou gaan.
    Wij vinden het vooral leuk dat ook de tieners zich er goed kunnen vermaken. De kleintjes zijn makkelijker wat dat betreft.
    Voor ons is het leuk voor het hele gezin. Maar met alleen zulke jonge kinderen zou ik het denk ik ook wel prijzig vinden.

Neskio likes this.
  5. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,311
    2,677
    113
    Female
    NB
    Tnx voor je uitgebreide reactie. Ik denk dat we dan nog even wachten. We wonen er dichtbij dus over een paar jaar met familie of vrienden er een keer heengaan :thumup:

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,579
    113
    Ik vind het er ook verschrikkelijk. Voor mij is het alweer een paar jaar geleden, maar ik weet nog goed. Er mocht nog gerookt worden, dat deel op het terras was overvol. Als je naar binnen wilde, moest je door dat rookgordijn heen.

Het trekt bepaalde types aan. Ik zal het woord tokkie niet noemen, maar doe het stiekem toch :). Echt aso hoe er bij het buffet opgeschept wordt. En een rommel daar. Frietjes die overal liggen bijvoorbeeld.

Onze kinderen waren toen nog wat jonger. De speeldingen stonden best ver uit elkaar. Je moest elke keer mee. En tig springkussens. Ik vond de variatie tegenvallen.

Mij zul je er niet meer zien.

Share This Page