Weekend weg, maar waarheen??? Tips gezocht dus!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Amethist, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ladies,

Mijn allerliefste moeder heeft mijn man en mij (en de kids uiteraard) uitgenodigd om lekker een lang weekend met haar (en eventueel haar vriend) weg te gaan. Wij mogen zeggen wanneer en waarheen en er is geen budget. Haar idee is dat zij zich opwerpt als "nanny" zodat wij eens lekker eruit kunnen zonder de kindjes te hoeven missen, maar ons dus ook niet druk hoeven te maken om slaapjes enzo. Nou ja, is dat lief of wat?!

Maar goed...nu komt ie dus...wáár kunnen we in godsnaam heen gaan? De eisen en omstandigheden zijn als volgt:

- 3 volwassenen (event. 4), 2 kinderen en 2 honden
    - in de buurt van "natuur" (bos ofzo, leuk als mijn moeder met de honden wil wandelen), maar zeer zeker ook in de buurt van 1 of meerdere steden waar mijn man en ik lekker kunnen shoppen en uit eten kunnen gaan
    - beetje een luxe(re) accommodatie met minimaal 3 slaapkamers

2. tulip

tulip Niet meer actief

ergens in drenthe ofzo, veel bos/natuur en ook wat grote winkelsteden. Of als je bv op centerparks of landal zit, heb je bosrijke omgeving al op het park en die liggen vaak ook bij grote steden, is voor de kids ook leuk.

3. Amethist

Ja, centerparks had ik ook al aan gedacht, maar dan de volgende vraag: wat zijn leuke parken?

4. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Centerparcs is ook mijn voorkeur! Wat zoek je nog meer? Ook iets voor de kids? Ik ga in de mei vakantie naar Heijderbos met totaal 4 volwassenen en 7 kids. Mooi zwembad en jungledome voor de kids. Weet alleen niet wat er in de buurt te doen is.

Lastig he, kiezen!

5. Amethist

Mwah, iets voor de kids hoeft niet persé. Die zijn nog klein natuurlijk (2 en (bijna) 1 tegen die tijd), dus die hebben denk ik nog niet zoveel wensen ;).

6. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Nee, op die leeftijd maakt het inderdaad nog niet veel uit. Je zou dan ook even op Landal site kunnen kijken, daar heb je ook luxe huisjes voor net iets minder geld, centerparcs is toch vrij duur. En Landal heeft veel vrijstaande huisjes, centerparcs niet.

7. Amethist

Ah ok, dan ga ik eens op de site van Landal kijken. Dank!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

landal rabbit hill is ook wel leuk, zwembad, indoorspeeltuin en diertjes en voor jullie Apeldoorn om de hoek. of landal hoog vaals. ook binnenspeeltuin, zwembad en dieren. Hier vonden ze dat op die leeftijd allemaal erg leuk.

9. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Center Parcs Parc Sandur is leuk, kleinschalig, leuk zwembadje voor de kinderen (overdekt), mooi wandelgebied, vrijstaande huisjes en in Emmen kan je erg leuk shoppen en lekker uit eten.

Of Fletcher hotel in Exloo waar een vakantiepark bij zit (Andre van Duin heeft daar een huisje) wat luxer hotel, mooi zwembad, heel mooi natuurgebied erbij en je zit halverwege Groningen en Emmen.
    Weet alleen niet of je hondjes mee mag nemen.

Center Parcs Huttenheugte is meer zoals Center Parcs echt is met een mooi zwembad met wildwaterbaan, veel dingen te doen op het park, erg leuk voor kinderen.
    Zit je ook 20 minuten van Emmen af en ongeveer een dik half uur van Zwolle.

Deel Deze Pagina