Hoi dames Onze spruit is inmiddels 14 maanden en er is nog geen enkel tandje te bekennen. Wie heeft er nog meer laat tandjes gekregen? En hoe oud waren jullie spruitjes Niet dat ik me zorgen maak maar gewoon nieuwsgierig ...
Morgen 9 maanden en ook geen tandjes. Ze beginnen nu wel te komen. Vind het best jammer, een appel bijv kan ze nog niet eten.
Hier precies met 1 jaar de eerste tandjes. Toen is het even heel snel gegaan en weer gestopt. Ze is nu ruim 2 en we zitten nog steeds op de hoektandjes en de achterste kiezen te wachten. Vooral die hoektanden zou wel handig zijn voor het goed kunnen bijten, maar verder zal het wel goed komen. Ik ben zelf ook nooit vroeg geweest met tanden en ik heb de laatste kiezen nog gewisseld op de middelbare school.
Hier bijna 9 maanden en vandaag het eerste echte scherpe puntje gezien en gevoeld!!!!! Ik dacht dat mijn knulletje al 'laat' was... je hoort al zo veel verhalen van kindjes met mondjes vol tanden (bij wijze van) dat je enorm gaat twijfelen..... NIET doen! Komt vanzelf allemaal wel!
Hier met 12 maanden de eerste puntjes in zicht. Het zijn bij mijn dochter de boventanden. Ze zijn nog steeds niet door dus eigenlijk is er hier (met 13 maanden) ook nog niet echt wat!
Mijn kinderen zijn heel snel. De dochter van een vriendin kreeg haar eerste tand met anderhalf oid en heeft nu met 2.5 nog altijd niet alle tanden. Volgens hun tandarts helmaaal normaal....
Met 13 mnd de eerste 2 en nu is ze 20 maanden en een bekkie vol Jullie snappen dat wij echt heeerlijke nachten achter de rug hebben
Geweldig! Wat een leuk topic. Hier 10 maanden en nu pas 1 klein tandje, die nog doorzichtig is dus je ziet er nog niks van XD Je voelt wel een mooi kartelrandje. Overgrootmoeder van mn man zijn kant zei al dat 'ze niet zo vlot was' :') Pff. Wilde bijna zeggen; verder vind je je achterkleindochter wel leuk?! Magoed. Het is ook helemaal niet laat, het kan vanaf 6 maanden maar het kan idd ook wel veel later... Echt grappig zo'n tandeloos bekkie nog!
William kreeg met 11 maanden de eerste tand. Nu is hij 17 maanden en heeft hij 8 tanden en 2 kiezen..
Mijn was ook laat. Pas bij 16 maanden eerste tandje.Voordeel is dat ze dan vrij goed kunnen aangeven dat en waar ze pijn hebben!