Wie nog meer laat tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Porsche, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi dames

Onze spruit is inmiddels 14 maanden en er is nog geen enkel tandje te bekennen.
    Wie heeft er nog meer laat tandjes gekregen?
    En hoe oud waren jullie spruitjes

Niet dat ik me zorgen maak maar gewoon nieuwsgierig ...

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Morgen 9 maanden en ook geen tandjes.
    Ze beginnen nu wel te komen.

Vind het best jammer, een appel bijv kan ze nog niet eten.

3. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 mnd en geen tanden

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niks te bekennen:)

5. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Hier precies met 1 jaar de eerste tandjes. Toen is het even heel snel gegaan en weer gestopt. Ze is nu ruim 2 en we zitten nog steeds op de hoektandjes en de achterste kiezen te wachten.

Vooral die hoektanden zou wel handig zijn voor het goed kunnen bijten, maar verder zal het wel goed komen. Ik ben zelf ook nooit vroeg geweest met tanden en ik heb de laatste kiezen nog gewisseld op de middelbare school.

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja naar jullie kids zijn onder de een jaar onze is 14 maanden en heeft nog steeds niets ...

7. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 10 maand de eerste, en met 18 maanden helemaal compleet haha!

8. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hier bijna 9 maanden en vandaag het eerste echte scherpe puntje gezien en gevoeld!!!!!
    Ik dacht dat mijn knulletje al 'laat' was... je hoort al zo veel verhalen van kindjes met mondjes vol tanden (bij wijze van) dat je enorm gaat twijfelen..... NIET doen! Komt vanzelf allemaal wel!

9. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

8 maanden en nog steeds niks dus ben benieuwd wanneer ze haar eerste krijgt.

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier met 13 maanden het eerste tandje en 16 maanden de 2e. Nu nog wachten op de rest.

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Dochtertje is 13 maanden en ook pas twee tandjes :)

12. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier met 12 maanden de eerste puntjes in zicht. Het zijn bij mijn dochter de boventanden. Ze zijn nog steeds niet door dus eigenlijk is er hier (met 13 maanden) ook nog niet echt wat!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn kinderen zijn heel snel. De dochter van een vriendin kreeg haar eerste tand met anderhalf oid en heeft nu met 2.5 nog altijd niet alle tanden. Volgens hun tandarts helmaaal normaal....

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    8 maanden hier en nog niets te zien, ben benieuwd hoe lang het duurt.

15. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Met 13 mnd de eerste 2 en nu is ze 20 maanden en een bekkie vol :) Jullie snappen dat wij echt heeerlijke nachten achter de rug hebben ;)

16. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Deze week 1 geworden en nog niks. Ik spot een klein wit puntje maar zet niet door.

17. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Geweldig! Wat een leuk topic. Hier 10 maanden en nu pas 1 klein tandje, die nog doorzichtig is dus je ziet er nog niks van XD Je voelt wel een mooi kartelrandje. Overgrootmoeder van mn man zijn kant zei al dat 'ze niet zo vlot was' :') Pff. Wilde bijna zeggen; verder vind je je achterkleindochter wel leuk?! Magoed. Het is ook helemaal niet laat, het kan vanaf 6 maanden maar het kan idd ook wel veel later... Echt grappig zo'n tandeloos bekkie nog!

18. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    William kreeg met 11 maanden de eerste tand. Nu is hij 17 maanden en heeft hij 8 tanden en 2 kiezen..

19. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Mijn was ook laat. Pas bij 16 maanden eerste tandje.Voordeel is dat ze dan vrij goed kunnen aangeven dat en waar ze pijn hebben!

20. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

10 maanden nog geen tanden, maar het randje van tandvlees is wel aan het weggaan.

Deel Deze Pagina