Hoi, Is er iemand met deze auto? Ik mag namelijk een autotje uitkiezen. Niet te groot, niet te klein en genoeg ruimte in de kofferbak voor een kinderwagen. We zijn vandaag gaan kijken bij een dealer en dit autotje viel mij gelijk op! We hebben er een gevonden uit 2006. De vraag is eigenlijk of er genoeg ruimte is voor een kind, baby en een kinderwagen. Gr., Danielle
Hoi, Mijn zus heeft een fiesta en is er erg tevreden over. Ik vind hem erg ruim, mijn man heeft een ka en daar is de ruimte helemaal beperkt. Mijn zus heeft geen kinderen maar je kunt denk ik zeker wel een kinderwagen ( opgeklapt denk ik toch? ) en een autostoeltje erin kwijt. Mijn zus is in ieder geval dik tevreden, hij rijdt perfect en ze heeft tot nu toe weinig problemen met de fiesta gehad. Ze heeft hem denk ik ook zo'n 3 a 4 jaar. Ik vind Ford trouwens sowieso geweldig, maar dat is mijn mening.
Mijn man heeft een ford fiesta. Het zijn kleine autootjes, maar je hebt verschillende modellen. Mijn schoonvader rijd ook een fiesta maar die is een stuk groter dan die van mijn man en mijn schoonmoeder heeft dezelfde als mijn man, alleen ouder en die lijkt kleiner. De kofferbak vind ik zelf wel ruim.
Klopt, toen ik een leenauto moest kreeg ik het oude type. Die was wel wat klein, een beetje ka achtig. Mijn zus heeft zo'n nieuw type en die vind ik dan weer ruim.
Wij hebben een nieuwe Ford Fiesta 4-deurs. Hiervoor hadden we een stationwagen, dus ruimte gingen we wel inleveren, maar tegenwoordig heb ik toch genoeg aan een buggy achterin. De kofferbak is best ruim. Bij ons zit de Zapp er standaard in en we hebben een middelgrote hond die daarnaast ligt en nog genoeg ruimte heeft. Wij zijn er heel tevreden over. Zou wel een 4-deurs nemen, een driedeurs is echt waardeloos voor je rug met kinderzitjes (wel gemerkt met de leenwagen die 3-deurs was).