Wij gaan binnenkort een lang weekend weg naar Centerparcs. Ik heb al gezien dat ze er babyzwemmen hebben en een campingbedje is ook al aanwezig in het huisje. Zijn er nog mensen die tips of aanraders hebben? Kan op het gebied van activiteiten zijn, maar ook gewoon handige weetjes wat betreft de verzorging en dergelijke. Wij gaan met zo'n 60 man, de hele familie. Er is altijd een moment waarop we met de hele club uit eten gaan. Wat zal ik dan met de kleine doen ? Wat is handig in zo'n restaurant of zal ik dan maar afzeggen ? Ben benieuwd !
Ik weet niet hoe de camping bedjes bij centerparcs zijn. Maar waar wij waren geweest, dat camping bedje viel bijna uit elkaar. Dus hier gaan we nooit meer zonder eigen bedje weg! Hoef natuurlijk niet overal zo te zijn en het was niet bij CP.
Je meisje kan wat dat betreft nog heerlijk in haar eigen wandelwagen bak slapen? En met eten, lekker meenemen. Probeer van te voren te voeden en hopelijk ligt ze daar lekker te slapen in haar wagenbak als jullie genieten van het eten. Maar ik ken je kindje niet maar zo ging het bij ons.
Ja dat kan ik wel proberen, ze is in ieder geval gemakkelijk en met een flesje moet dat helemaal goedkomen Wat ik heb gezien bij Centerparcs is dat de meeste bedjes wel oke zijn. We komen al jaren op dat park namelijk.
Heb je een jonggezinnenpas? Dan mag je gratis Babyzwemmen. Bedjes, wij hadden wel een goede maar zal voor de zekerheid een eigen bedje meenemen of een extra matrasje
Het ligt er inderdaad aan hoe je kindje is, Eva was absoluut geen makkelijke slaper, ik had het dan wel geprobeerd met avondeten, want je kan toch altijd nog makkelijk terug naar het huisje als het niet gaat. Campingbedje vind ik niet fris in een huisje (een houten bedje zou ik minder vies vinden), dus wij nemen altijd ons eigen campingbed mee.