Mallorca met peuter (en dikke buik)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Indy89, 28 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Begin juni willen wij met onze peuter nog een weekje weg, Mallorca staat al een tijdje op de agenda. Niet te ver vliegen en mijn man kan er mooi duiken.

Nu alleen nog een geschikte bestemming. Het aller belangrijkste vind ik dat er genoeg te doen moet zijn voor de peuter. Leuk peuterbad en bv een speeltuintje. De accommodatie mag wat ruimer, zodat we appart van elkaar kunnen slapen en wij savonds nog op het terras of balkon kunnen vertoeven.

All-in mag, maar is geen must. Als we op loopafstand van een gezellig centrum zitten, vind ik het ook leuk om elke avond uit eten te gaan... Al is all-in met kind en dikke buik ook niet verkeerd hihu...

Wie o wie heeft een leuke tip? Alvast bedankt!

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.201
    12.214
    113
    Zafiro Mallorca vond ik leuk. Vooral als je een appartment met tuintje vlakbij het zwembad kan krijgen. Wij hadden de vluchten en het hotel direct geboekt (vlogen direct met Transavia vanaf Rotterdam, wat ook fijn is).
    Wij hadden zonder verzorging, omdat de supermarkt in het hotel prima was en we toch een appartement hadden. Hierdoor hadden we leuk gegeten bij de boulevard.

Indy89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina