Wie weet er een leuk spel om met een groep volwassenen te doen? Zijn 20 personen en duurt 1 uur ongeveer, mag ook voor 2 uur Het is een binnenactiviteit? Zijn allemaal vrouwen
Als je hem (bijv.) bij bol besteld, heb je hem morgen al in huis! Of je vraagt aan jouw gasten of iemand het spel toevallig heeft. Dan kan ze hem morgen meenemen.
Heb hem gisteren in mijn handen gehad bij de intertoys, is daar gewoon op voorraad. Eventueel koopavond vanavond of anders morgen om 10:00 uur open!
Ik vind weerwolven van wakkerdame leuk, maar dat is tot 18 personen. Kan je als optie doen als er 2 niet komen
Het woordenboekspel is ook echt superleuk! Je hebt er een speciaal boekje voor, maar kan ook met een gewoon woordenboek. 1 iemand kiest een gek woord, en de rest moet de juiste betekenis raden. Iedereen schrijft haar betekenis op een papiertje, inclusief degene die het woord bedacht heeft. (Die schrijft de juiste betekenis op). Vervolgens worden alle betekenissen opgelezen en moet iedereen opschrijven welke betekenis hij/zij denkt dat juist is. De meest hilarische betekenissen komen voorbij!
Party en co is trouwens ook leuk. Je kunt de teams zo groot maken als je zelf wilt. En triviant vind ik zelf altijd leuk maar valt niet bij iedereen in de smaak.