Hallo, Ik zit met een dilemma.. Mijn vriendin (en tevens buurvrouw) heeft een hele lieve man en kids. Nu is zij een aardig zelfstandig type en erg gesteld op haar vrijheid. Haar man ziet hier geen probleem in en laat haar daar vrij in. Hij werkt fulltime, doet het huishouden en kookt. Zij werkt parttime. Nu heeft zij op het werk een man/jongen ontmoet die ze erg leuk vind. Ze heeft me laten doorschemeren dat ze hem wel ziet zitten. Hij (Die collega van haar) heeft hasr aangegeven dat hij al meerdere relaties kapot heeft gemaakt. Nu is zij de laatste tijd veel weg voor werk. Voor 4 uurtjes werk 12 uren van huis. Ook gaat ze met collega's op stap (waar hij ook bij is in die groep) Ik heb er een raar gevoel bij. Ben bang dat ze over stag gaat met hem. Enerzijds niet mijn zaak, anderzijds zou het me voor haar man en gezin heel veel pijn doen. Wat moet ik hiermee? Niks? Haar vragen? Ik wil ook niet dat het onze vriendschap kost.. Zie ik spoken?
Ik weet niet hoe goed jij bent met je vriendinnen, maar bij de vriendinnen die ik heb worden dit soort zaken gewoon benoemd. Ook niet echt op een rustige, lieve manier ofzo. Gewoon bam: waar de f*ck ben je mee bezig? Dus ja, ik had (als het mijn vriendin was) haar gevraagd naar haar nieuwe onderonsjes en of ze beseft wat ze ermee verkloot.
haar leven je zou natuurlijk er naar kunnen informeren ze heeft jou zelf verteld hem te zien zitten maar dat doorspelen naar haar man nee dat zou ik niet doen wel je eigen mening geven dat het natuurlijk not done is en dat ze getrouwd is en kinderen en die op de 1e plaats moet zetten
Eens met @2littlemonkeys . Deze eerlijkheid moet kunnen in een goede vriendschap. Is het iemand waar ik minder close mee ben, dan zou ik voorzichtig informeren me er niet al te veel mee bemoeien.
Hier net zo!! Mijn beste vriendin maakt soms een zooitje van haar leven, dus soms zet ik haar met harde woorden maar eventjes weer met haar beide beentjes op de grond in de trant van "waar ben jij in Godsnaam mee bezig???" Zij is weliswaar vrijgezel, dus meestal heeft ze alleen haar zelf er mee, maar toch.... Ben je toch ook vriendinnen voor toch?
Zo heb ik er ook 1, maar we kunnen er achteraf altijd om lachen. Ze zegt ook altijd: zonder jouw harde woorden, was ik al 3x in een goot beland Precies wat je zegt: daar ben je toch vriendinnen voor!
Weet je zeker dat zij geen open relatie hebben? Ik zou er bij een vriendin gewoon naar vragen, en ZEKER niet gaan klikken bij haar man.
Maar...eigenlijk weet je niks zeker toch? En daarbij is het haar leven. Ik zou me er niet mee bemoeien, denk ik. Wat verwacht je dat er gebeurt als je het er met haar over hebt? Ze weet zelf heus wel dat ze getrouwd is. En dat ze kinderen heeft. Ik verwacht niet dat iets wat jij zegt er iets aan gaat veranderen. Zelf zou ik wel aangeven dat ik er niks mee te maken wilt hebben en er niks over wil horen, en dat ik er grote moeite mee heb.
Ik zou het ook vragen aan haar. Het zal nl aan mij blijven knagen. Ik vind het wel een lastige situatie. Want stel ze zegt dat ze vreemd gaat. Dan kan ik haar man ook moeilijk onder ogen zien.
Ik ben eerlijk geweest tegen mijn vriendin, ik heb haar gevraagd of er wat speelt, ik heb haar gevraagd waarom ze haar man dit aan doet en dat hij dit niet verdient, ze hebben samen een kind en voor het kindje moest ze toch proberen de passie terug te brengen in haar relatie, Ze vertelde toen hoe heerlijk de s*ks was met die andere kerel, en dat ze gewoon niet kan stoppen. Een dag later kreeg ik een app van haar man, hee ik hoor dat je niet lekker in orde bent, veel beterschap, a is onderweg hoor die helpt je een paar dagen nu jou man heen werken is, ik hoop dat je snel opknapt, Ik dacht echt he ?? Waar heb je het over? Bleek dat ze haar man verteld had dat mijn man 4 nachtdiensten had, en ik ziek was en voor 4 kinderen alleen moest zorgen, daarom heeft haar man 4 dagen vrij genomen van het werk zodat hij bij hun dochter kon blijven en zij mij kon helpen, super lief natuurlijk als dit waar was.... ze was een midweekje met die kerel weg !!! ik heb haar geappt dat ik mij niet laat gebruiken voor zoiets en dat zij hem de waarheid maar moet vertellen . Dat je verlieft word op iemand kun je niets aan doen maar dat je je zo overgeeft en je man de waarheid niet gunt kan ik niet tegen en ik wil zeker geen pion zijn die mee moet liegen zodat zij een potje seks kan hebben, Ze heeft na dat midweekje mij geappt dat de scheiding aangevraagd is en dat haar man bijna ex-man akkoord gaat met het feit dat haar nieuwe vriend hun woning overkoopt zodat zij in het huis kan blijven met haar nieuwe vriend. Het heeft ons onze vriendschap gekost. Ik die er niet van gediend was zo gebruikt te worden, zij die mijn eerlijkheid waardeerde en vond dat ik haar dwong om de waarheid te vertellen Even ter verduideling haar ex man was ook bevriend met ons, Nu hebben we geen contact meer.
Met zo iemand zou ik helemaal niet bevriend willen zijn. Ze heeft jou gewoon gebruikt, net als haar (ex) man. Jou valt in ieder geval niks te verwijten. Jij hebt niet meegespeeld en geeist dat zij de waarheid zou zeggen. Dan maar geen vrienden meer. Haar ex is dus ook bevriend met jullie? Hoe is dat contact nu? Edit: lees nog even goed je bericht en zie dat jullie dus ook geen contact meer hebben nu?
Haal je nu niet manolito en hippo89 door elkaar? Manolito heeft namelijk nog niet gereageerd over hoe de situatie nu is
Oh ik haalde ook even hippo en manolito door elkaar. Was al aan t typen haha Heftig verhaal hippo! Is al een tijd terug? Balen dat zoiets kan gaan! En dat mensen zo met elkaar om kunnen gaan Hopelijk valt het bij manolito mee
Oh idd! Ik had niet op de TS gelet en het leek alsof de post van Hippo een vervolg was op de openingspost.