waar ging die van jullie naartoe? Met of zonder kinderen? Zonder voor hoelang dan? Wat deden jullie voor speciaals?
Wij zijn ruim 2 weken naar Maleisië/Borneo geweest in 2006. Wij zijn getrouwd voordat we aan kinderen begonnen.
16 dagen, playa del carmen in Mexico. Niet echt iets anders gedaan dan wat ik normaal zou doen als ik daar was. Ik ben trouwens getrouwd voordat ik aan kinderen begon, maar als ik ze al wel zou hebben zou ik denk ik een weekje zonder gaan, maar dan wel pas als de jongste 3 of ouder is.
Wij zijn 13 dagen naar de Dominicaanse Republiek geweest. All inclusive, lekker luxe. Was echt enorm leuk. Ook het land in geweest en verder veel aan het strand gelegen en heerlijk gegeten en gedronken. Zonder kinderen want die hadden we toen nog niet. Maar daar waren ook gezinnen met kids en dat zag er ook ontspannen uit. Wij wilden altijd graag naar de Seychellen of Mauritius maar ik ging nogal plat van de prijzen. Zeker omdat we ook niet wilde bezuinigen op een onze trouwdag dus we wilden het beste van beiden. En dit was echt top! Zucht ik wil weer!
Wij zijn 2 weken naar Miami geweest zonder kinderen en als hoogtepunt een cruise naar de Bahama's gemaakt. Was echt een geweldige ervaring!
wij zijn naar isla margarita geweest, hebben daar met dolfijnen gezwommen, een boottocht gedaan om dolfijnen en orkas te spotten een bus dagje met dingen zien en eten en vooral veel zon zee strand en uit eten.
Wij zijn naar Mexico geweest, rondreis van 2 weekjes en daarna nog een weekje aan het strand all inclusive. We zijn getrouwd voordat we kinderen hadden en dus ook zonder kids op vakantie. Zou het zo weer doen! Het was echt prachtig!
Wij zijn trouwens 19 dagen weggeweest Ik was daar net zwanger van de eerste maar dat wist ik toen nog niet
Hier wordt het met kinderen. Dan willen wij een paar weken in de zomer rondreizen door Amerika en eindigen op de bahama's voor een paar dagen.
4 dagen disneyland. Met vliegtuig want ik had nog nooit gevlogen.kids waren nog niet in de planning was net 19
wij hebben een midweek bosrijk gedaan met (toen alleen nog) de oudste Ik zou zelf echt niet op huwelijksreis kunnen terwijl de kinderen thuis zitten.
11 dagen Samos. 4 uur vliegen voor een eerste keer vond ik genoeg. We zijn getrouwd voordat er kinderen kwamen.
Wij zijn getrouwd toen onze oudste 16 maanden oud was en toen zijn we -zonder haar- 9 dagen naar Mexico geweest. Het was aan de ene kant heerlijk om even alle tijd met z'n tweetjes te hebben en echt volop te kunnen genieten van elkaar en van allerlei uitstapjes die je met een kleintje echt niet kan doen (zoals zwemmen met walvishaaien, eeuwenoude tempels beklimmen en heel uitgebreid uit eten gaan), maar we gingen onze dochter wel steeds meer missen en hebben na afloop meteen besloten om voorlopig niet meer langer dan een (lang) weekend zonder de kinderen weg te gaan.