Spoed 1jarige betalen treinkaartje??

Discussion in 'De lounge' started by Dani84, Oct 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi Dames

Ik wil zo om half 12 met m`n zoontje bijna 2 met de trein.. moet ik voor hem ook een kaartje halen?
    Iemand die dit toevallig weet??

Anders doe ik t gewoon voor de zekerheid.. maar t scheelt toch als het niet hoeft ;)

Liefs

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    vanaf 4 jaar is de railrunner, tot die tijd is het gratis

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heb het voor je opgezocht via ns.nl

Kinderen tot en met 3 jaar reizen gratis als voor hen geen afzonderlijke zitplaats nodig is. Van 4 tot en met 11 jaar reizen kinderen met 40 % korting. En onder begeleiding van een volwassene kan van een Railrunner gebruik worden gemaakt.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Hoeft niet. :)

Tot 12 jarige leeftijd reizen kinderen met korting. Kinderen tot en met drie jaar reizen gratis als zij geen afzonderlijke zitplaats gebruiken. Kinderen van 4 tot en met 11 jaar reizen met een Railrunnerkaartje een dag op hetzelfde binnenlandse traject en in dezelfde klasse als het geldige vervoerbewijs van de begeleider. De begeleider moet wel minimaal 19 jaar oud zijn. Per begeleider is het toegestaan om maximaal 3 kinderen mee te nemen op het Railrunner-tarief. Gaan er meer kinderen mee, dan koopt u voor hen een kaartje met 40% korting. Een Railrunner kost € 2,50. Voor alleenreizende kinderen tot 12 jaar is het niet toegestaan om gebruik te maken van een Railrunnerkaartje. Het is wel toegestaan om met 40% korting te reizen (ook buiten de voordeeluren).

5. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vanaf 4 jaar moet je betalen, railrunner kaartje kost geloof ik 1.00 euro.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

dankjullie wel voor de reacties! t was geslaagd! ;)

(deze mag van mij dicht)

Share This Page