Ik ga op koninginnendag op de vrijmarkt staan met mn schoonvader bij hun voor de deur (handig hoor...schoonouder middag in de binnenstad ) Maar nu...ik heb heel veel spullen die ga ik gewoon vantevoren prijzen. Gewoon per stuk zeg maar. Maar er zijn ook dingen die ik bijvoorbeeld als set kan doen. Zoals een dia apparaat en toebehoren... Nou heb ik geen idee of er nog iemand is dat dat zou willen kopen, maar zou ik dat dan allemaal los aanbieden of als set? En van Finn heb ik nog kleertjes vanaf zijn geboorte...zou ik dat ook los doen of een set maken van de verschillende maten? Waar zouden jullie eerder naar kijken of wat zouden jullie eerder kopen?
kleertjes los en kijken of je het op kan hangen aan een waslijntje of roede. Die dia set zou ik combineren. Ik denk dat daar weinig vrij naar is en áls mensen er naar zoeken, of een specifiek iets, dan zullen ze ook wel aangeven als ze alleen geinteresseerd zijn in een bepaald ding.
Hoi,voor de dia set heb je verzamelaars en ook voor handelaars kan het interesant zijn.....Enkel willen sommige alleen het apparaat of enkel de dia's...Zou het als set neerzetten zonder prijs,dat geeft de ruimte om te onderhandelen,en dat is juist het leuke van een vrijmarkt.......Houd wel een richtprijs in je hoofd,je merkt gauw genoeg hoe geintresserd iemand is.En vraag rustig iets meer,als de koper dan een tegenbod doet dat iets lager is ,kan je ja zeggen....Heb jij wat je hebben wilt en is de koper blij omdat ie wat van de prijs af heeft gekregen.......Met het prijzen van alles,lijkt het duidelijk,maar het kan de koper het idee geven dat er niet onderhandelt kan worden..En dat is nu net het spel van een vrijmarkt,om zo veel mogelijk kwijt te raken.....Heel veel succes met de verkoop!!!