Ik kan er niet van slapen. #-o Mijn lieve nichtje van 8 jaar oud wil een pop die kan praten . Mijn dochtertje van 6 heeft een Dora pop die alleen HET LUKTE zegt ,maar verder ken ik geen pop die praat. De pop moet praten en ze moet lang haar hebben . Kent iemand iemand een speelgoedzaak die zulke poppen verkoopt. Heb helemaal geen tijd om alle speelgoedzaken af te gaan. En het is een Kerst kado,dus heb bijna geen tijd meer. Ally
Heb voor je gegoogeld, maar het is idd moeilijk, mischien kun je de Intertoys of Bart Smit eens bellen? Je hebt nog ruim een week de tijd voor de kerst!
Moet het per se een pop zijn? Ik heb de meiden van mijn hubbie met Sinterklaas beiden een furby gegeven. Die praten wat af! Erg leuk hoor.
na mijn idee bestaan er geen tienerpoppen die kunnen praten , wel babypoppen ik ken idd alleen Dora die wat zegt . succes
Uhhhhmmmmm the bride off chuckie? Brrrrrrrrrr ik moet er niet aan denken poppen die kunnen praten brrrrr word er helemaal naar van ( maar dat is ook mijn fobie) hahahaha xxx Jet
mijn dochter heeft twee dora`s de ene moet je figuren in haar hand doen en bij elk figuur zingt en praat ze wat anders. en de ander is diegen waar het haar van groeit. ze zijn wel erg leuk
moet ik ineens denken aan vroeger. Ik had ook een pratende pop gekregen, die ik Silvia noemde en heel blij mee was... Op een nacht had ik een nachtmerrie over die pop, dat ze kon lopen en me achterna zat, en daarna is de pop in de kast beland
ik heb vroeger ook zo een pop gehad en ik meen me te herinrren dat je een klein langspeel plaate in haar rug kon doen veel liefs mariska
Hier iemand die in een speelgoed winkel werkt... Als het gaat om een (baby) pop gaat, zijn zowiezo moeilijk te krijgen met lang haar. Hadden er maar 1 in de collectie en die kon niet praten. Als het om een barbie pop gaat, hebben nu een ariel die een paar zinnetjes zingt en de winx poppen hadden we die ook zongen maar daar stopt het echt mee op het moment. (oke, ook nog alle dora poppen) Suc6 ermee... Knufje daantje
Gewoon een pop geven, en zeggen dat ze zelf maar alsof moet praten? Deed ik vroeger wel. Maar het klopt dat er van die poppen zijn, mijn zusje haar vriendin heeft ook een pop die ,ik dacht, iets van 20 zegt. Ik zal even voor je vragen waar haar ouders die gekocht hebben,
pfff nou meid,het is niet makkelijk! Heb effe op inet gezocht en ving niet wat jij beschrijft... Wel pratende Pony's,honden,katten...
Hoi Ally, Ik heb even gevraagd voor je, ze had de pop van marktplaats af. gewoon nieuw in een doos, volgens haar had de man meerdere poppen te koop staan, Hij koste volgens haar 39,20 Inclusief verzend kosten, verzekerd op gestuurd. Dus misschien kun je daar even kijken? Groetjes Marieke