Leuk Hotel Frankrijk voor 2 nachten met peuter

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aardbei1707, 27 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    We willen graag nog 2 nachten in een leuk kindvriendelijk hotel blijven voordat we naar de camping in zuid frankrijk gaan. Misschien vlakbij een leuke uitje maar ik heb geen idee hoe ik dat het beste kan zoeken op internet.

Weet iemand een leuk uitje wat leuk is voor een peuter van bijna 3? Of een leuk hotel waar wel wat te doen is voor kinderen? In Frankrijk uiteraard!

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.267
    416
    83
    Chambres d'Hotes Wijzer - Authentieke Chambres d'Hotes en Gites in Frankrijk.

Je kan een paar dingen doen. Zoeken naar een gite of chambres d' hotes. Dat is meestal bij mensen thuis (kan zelfs bij Nederlandse eigenaren), dat heeft als voordeel dat je aan komt en nog lekker kan ontspannen in de tuin van de eigenaar (soms ook in het zwembad).
    Toen wij vorig jaar naar zuid Frankrijk gingen hebben we voor een Roulotte (pipowagen) op een camping gekozen. Koste ons (in deze periode) maar 39€ en was net zo duur als een crappie acheraf hotel. Deze camping had een overdekt zwembad en bij mooi weer (wat het geval was) kon onze dochter gewoon lekker buiten spelen. Ligt helemaal aan de periode wanneer je gaat. In het hoogseizoen moet je ze meestal per week reserveren en dan zou ik voor een gite of chambres d' hotes kiezen. Wij hadden deze in Langres gereserveerd.

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Bedankt voor je reactie! maar we kunnen toch eerder op de camping komen waar we al hadden geboekt! Had namelijk niet verwacht dat er nog plek was maar wel dus!

Deel Deze Pagina