BANKHANGEN . Als mijn man een weekend weg is dan doe ik overdag gewoon iets met de kinderen. S'avonds gaan ze ook op dezelfde tijd naar bed en dan is het me-time. Ik kijk of mijn favo serie mc leod's daughters of iets wat ik opgenomen heb of zorg dat ik een film of 2 heb gehuurd. Iets lekkers erbij (chips en een pilsje) en dan maar BANKHANGEN, heerlijk...
Met de kinderen naar Villa Zebra of Plaswijkpark. En zelf lekker met een boek op de bank. Maar wel herkenbaar. Laatst was ik 1 nacht helemaal alleen en de twee uurtjes die ik leeg had gelaten om te rusten heb ik juist erg onrustig doorgebracht . Saai! En snachts alleen in bed vind ik echt vreselijk. Slaap dan ook slecht.
een beetje poetsen is uiteindelijk geresulteerd in een "verbouwing" muurtje geverfd, woonkamer veranderd, alle bankkussen in de was.hahaha je moet toch wat
Hahaha nou, ik zou wel weten wat ik met die tijd ging doen. Lekkere vrouwen film kijken, alleen of met wat vriendinnen. Lekker lezen (maar dat zie jij geloof ik niet zo zitten). Vroeg naar bed, lekker lang in bad of in de douche, shoppen met de kids, op pad. Oppas regelen voor een avond en zelf op stap of lekker uit eten met vrienden. Ik zou er denk ik ook een feestweekendje van maken.