ben op zoek naar een (super) camping in Zuid Frankrijk. met een kleine van dan 1 en een van bijna 3. liefst aan zee. wie weet mooie adresjes? thanx!
Des Mures in de Cote d'azur. Tenzij je in een huisje gaat want die hebben ze daar volgens mij niet. Onder een tunneltje door en je bent aan zee. Geen zwembad wel speeltuintje
Domaine de la yole, Valras Plage. Superleuk en gezellige camping, zijn we 3 jaar achtereen geweest. Leukste plek is bij de kleine speeltuin
Ik volg even mee. Ik ben ook op zoek naar een camping, voor kindjes van 1 tot 8 jaar, dus met zwembad en speeltuin. Zuid-Frankrijk, maar het moet niet aan de zee liggen.
Wij gaan waarschijnlijk naar Les Prairies de la Mer. Ligt direct aan het strand van de Golf van St. Tropez. Schijnt heel leuk te zijn. Wat ik me afvraag he, het is best een aantal uur rijden met de auto. Kan dat met een kindje van 1? Die van ons is dan namelijk ook net één jaar. We willen wel 's nachts vertrekken en op de heenweg een tussenstop in een hotelletje maken.
@Dazwa84: het kan ook. 2 jaar geleden gedaan met kindje van 1j en 4 maand. We hebben de hele nacht doorgereden. 's Morgens als ze wakker werd, wel direct gestopt om te ontbijten. Daarna moesten we gelukkig maar 2 uurtjes meer rijden, want als ze wakker was, was het niet erg aangenaam rijden.
Met 1 jaar is het juist lekker makkelijk die slapen vaak nog best veel. Wij zijn toen met onze dochter van iets meer dan 1 toen geweest en dat ging super, afgelopen zomer was ze iets ouder dan 2 en was ze dus veel meer wakker waardoor we vaker moesten stoppen, zodat ze zich even kon uitleven. Wij zijn overigens gewoon 's ochtends om een uur of zes vertrokken en lekker rustig aan gedaan, 's avonds een overnachting en de volgende dag het laatste stuk op ons gemak gereden. Was super te doen. Als je 's nachts weggaat en de volgende dag ook nog gaat rijden, ben je er volgens mij dan wel al nagenoeg en hoef je niet te overnachten lijkt mij.
Ik vind de website van deze camping Les Prairies de la Mer heel onduidelijk. Iemand enig idee waar ik meer info (duidelijke foto's) kan krijgen.
Nou, uiteindelijk besloten dat het hier geen Zuid-Frankrijk wordt, o.a. door de lange reistijd. Ik heb namelijk een hele slechte rug en ik ben erg bang dat ik al helemaal gebroken aankom. Lijkt me geen leuke start van de vakantie. Dus nu wordt het naar Duitsland, maar 5 uurtjes rijden, ook leuk!