2 vraagjes over ryanair / weeze

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Demie1983, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demie1983

Demie1983 Actief lid

5 jan 2010
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij vliegen volgende week met ryanair vanaf weeze. Nu wil ik graag een buggy meenemen voor onze dochter maar tot hoe oud mag je gratis een buggy meenemen, ze is 4 namelijk, weet iemand dit? Uit ervaring ofzo?
    En je mag maar 10 kilo handbagage meenemen, grote koffer is bijbetalen. Nu heb ik een tarwe allegie en ben dus afhankelijk van speciaal brood. Als ik dit in de koffer ga stoppen wil ik niet weten hoe het eruitziet als we op bestemming zijn. Weet iemand of ik dit in een losse plastic tas mee mag nemen? Ik denk het zelf niet maar anders wordt het 2 weken yoghurt eten :(

Alvast bedankt!
    Gr Demie

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hoi,
    Wij zijn vorige week terug gekomen van onze vliegvakantie. Ook gevlogen vanaf Weeze. Je kleintje mag in de buggy zitten tot aan het vliegtuig. Daar geef je hem af. Zit geen leeftijd aan verbonden. Op Weeze wegen ze je handbagage niet. Hier zijn ze heel soepel in ! Je kan dus gewoon je brood meenemen. Blijf binnen de 20 kilo bagage per persoon en er is niks aan de hand. Geniet van de vliegreis en je vakantie.

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ik zou het met de buggy gewoon proberen. Volgens mij gaat het prima.