Van de zomer gaan we hiernaartoe, wie is hier geweest en wilt ervaringen delen? Hebben jullie tips voor de omgeving?
Ik ben hier 2 jaar geleden geweest in september, met man en 2 kleine kinderen. Voor ons geen goede ervaring... Toen we aankwamen in het huisje was het amper schoongemaakt. In de keuken nog etensresten. Vieze strepen, van etensresten?, op de ramen en kozijnen. Meteen naar de receptie terug gegaan. Die heeft het opnieuw schoon laten maken. Eenmaal terug was er ea schoon gemaakt maar nog steeds niet voldoende. De vaatwasser was gewoon goor. Hele slechte doorgelegen bedden. Heb nog nooit zo slecht geslapen tijdens een vakantie, ging snachts maar tv kijken om de tijd te doden. We hadden de pech dat we bijna alle dagen alleen maar regen hebben gehad. Het zwembad is beperkt geopend, de recensies daarover zijn niet best. Dat hebben we niet uitgeprobeerd met 2 kleine kinderen. Alles in het winkeltje op het park is heel erg duur. Een supermarkt is echt een stuk rijden en ook daar waren de prijzen verbazend hoog. Animatie voor de kinderen was er helemaal niet, maar we waren niet in het hoogseizoen. We zijn eerder naar huis gegaan. Met andere woorden het viel ons heel erg tegen. Mocht je goed weer hebben is de omgeving echt heel mooi. Ben je misschien meer buiten en heb je minder last van dit alles. Ik hoop het voor jullie!
Wij zijn hier afgelopen April geweest, hadden een heel mooi en schoon huisje op een rustig gedeelte van het park. We hebben veel rondgewandeld om het water bij het park. Man en zoon hebben nog veel gefietst. Mooie groene omgeving. Wij vonden het zwembad trouwens heerlijk en mooi ook! Het winkeltje stelt niet heel veel voor maar verse broodjes en de hoognodige dingen kan je wel halen. Op het park kan je ook midgetgolf spelen, leuk voor een keer. Wij vonden het zeker een parkbomen naar terug te gaan. Wij hielden er wel een mamapoes aan over die op ons terras beviel van haar jongen. We konden haar niet achter laten
Wij zijn er in de zomervakantie 2016 geweest. Goede ervaringen en een top week achter de rug. Goed en netjes opgeruimd en schoon gemaakt huisje. Animatie deed veel met de kids en hadden vaak in de avond met het animatie team kampvuur op t strandje wat erg gezellig was. Service was prima. Wel zijn de boodschappen duur en de dichtstbijzijnde super was 10 min rijden voorbij de stuwdam dus nog redelijk te doen. Wij zouden er op zich zo weer heen gaan maar gaan graag naar steeds een andere plek maar wie weet over 1 of 2 jaar weer, Zwembad was ook netjes. Moet je dacht ik wel voor betalen maar hebben daar toch een leuke middag gehad. Onze kids waren toen 5 en 7
Dank jullie wel voor jullie reacties! Mag je eigenlijk barbecueën bij je huisje? Boodschappen doen verder weg vinden we niet erg, vorig jaar ook ergens heel afgelegen geweest en moest toen ook 20 minuten rijden voor een supermarkt Was altijd een leuk uitje.
Haha dank je wel! Hoor ik niet vaak maar deze spreekt me zo aan dat ik m al lange tijd als handtekening heb