Hallo allemaal. In augustus gaan we 14 dagen kamperen met onze kleine meid. Ze zal dan in een campingbedje slapen. Nu willen we als ze overdag haar slaapje doet en wij zitten buiten dat ze dan ook lekker in de schaduw kqan liggen. Om nu iedere keer het campingbedje naar buiten te doen lijkt ons ook zo'n gedoe. De Deryan lijkt ons geen succes en nu zat ik te denken aan hoe mijn ouders dat vroeger deden. Die hadden zo'n inklapbare box van stof bij voor toen we klein waren. Nu weet ik niet wat de originele naam is en dat is lastig googelen. De vraag is;Worden deze nog wel verkocht en waar? Kan zo'n kleintje er uberhaupt wel fatsoenlijk in liggen slapen? Wie weet wat ik bedoel en kan mij helpen?
ze hebben nu bij prenatal van die babytentjes. vouw je op in 1 handomdraai, en is echt heel klein dan en superlicht gewicht!
Een babytentje zien we eigenlijk niet zitten. Ons kleintje kan nl niet stilliggen en ben bang dat ze met tent en al aan de rol gaat.
Vorig jaar met een 11 maanden oude kruipende baby op kampeer vakantie geweest zonder campingbedje. Wij hadden voor hem in de hoek van de slaaptent een selfinflating matje neergelegd met al zijn bedknuffel en daarom heen stonden onze grote kledingtassen, waardoor ie ook een bedje had. De eerste avond vond je hem terug in de gehele slaapcabine, maar de nachten en overdag bleef ie netjes in zijn bedje. Dit jaar doen we het weer op die manier. Scheelt een hoop ruimte in je tent.
Hier hadden we de deryan vast gezet met haringen in de grond. Dochter bleef netjes liggen! Ik zou overdag gewoon het campingbedje buiten zetten met muskietennet erover heen als ze moet slapen, ook handig als box! en dan `s avonds weer naar binnen. Ik heb zelf een opvouwbare box van gaas, maar die kan maar op 1 stand, laag dus. En de bodem is denk ik best hard om op te slapen.
Ik zag vorige week een stel op een camping die zetten ook gewoon het campingbedje buiten als box. Zoveel gedoe is dat nou ook weer niet en het scheelt weer bagage als je niet iets extra's mee hoeft te nemen.
Ik zag deze laatst in de kampeer winkel, een opblaasbare box Opblaasbare box | For Boys & Girls | Obelink vrijetijdsmarkt, de meeste keus voor de laagste prijs
Wij hebben op vakantie een opblaasbaar zwembadje gebruikt als box. Maar dat is alleen handig als ze nog niet kruipen en klimmen.