volgend jaar wil mijn man de halve marathon van berlijn gaan lopen. we willen dan gezellig met zijn tweetjes heen het hele weekend. nu zijn dr zoveel hotels in berlijn dat we het echt niet meer weten. de marathon gaat door tiergarten en mitte. dus zowiezo willen we daar ergens heen. weten alleen nog niet of we met vliegtuig of trein willen, auto is uitgesloten we willen lekker relaxen,ook bus trouwens doen we niet heb wle georganiseerde reizen erheen gezien maar wil niet uren in een touringcar zitten. heeft iemand miss tips voor een hotel heb wel iets eisen wil dus in het midden van berlijn. en een beetje luxe dus niet een kamer met gedeelde badkamer ed dus minstens 3 of 4 sterren. en liefst ook een eigen restaurant met onbijt service. gr suus
Ik ben nu een paar keer in Berlijn geweest en eigenlijk alleen maar met de trein gedaan. Dit is echt een aanrader. Het is ontspannend en je komt aan in het hartje van Berlijn. Wij boekten ons hotel meestal via de de Deutsche bahn, die zijn niet alleen maar goed voor treinreizen maar hebben ook een hotel aanbod voor een goede prijs en mooie hotels. Als ik mag aanraden ga niet in de buurt van de tiergarten zitten, is erg druk en toeristisch en heel veel backpackers, mitte is leuker of nog meer naar het oosten is nog mooier. Het openbaar vervoer is erg goed te doen daar en gaat ook lang door, dus dat zou geen probleem zijn. Succes
ok bedankt, we hebben inmiddels een hotel geboekt gewoon via arke was het goedkoopste in vergelijk met alle andere voor zelfde hotel. trein isnu ook idd onze keuze ook omdat we al in dld wonen dus lekker makkelijk voor ons zo. kunnen die alleen pas 92 dagen van te voren boeken dus nog ff wachten. zitten in mitte want daar is ook start en finish van de marathon en manlief wil niet met zijn sport kloffie half uur in de metro zitten. heb je nog tips voor leuke uitgaansgelegenheden want jah een weekendje zonder kids moet je goed benutten natuurlijk haha....