Hoi hoi, Gisteren was ik helemaal in de ban van http://www.vakantieveilingen.nl. Ik was fanatiek aan het bieden op een weekendje weg. Helaas was iemand anders me voor of werd het bedrag gewoon te hoog Vanmorgen keek ik weer op de site en zag ik dezelfde bungalowpark met een ontzettend laag bod dus ik bieden en jahoor, ik heb de veiling gewonnen =D> =D> Helemaal blij dat ik was. meteen dingen regelen en me vriend vrolijk bellen, totdat ik dus de bevestiging las...het bleek een midweekje te zijn van 13 t/m 17 april Gebeld naar de helpdesk van die website of ik er echt niet vanaf kon en dat kon ook niet. Het staat ook in de algemene voorwaarden dus het geld zijn we toch kwijt. Dus me vriend bellen en toch vragen of hij vrij kan krijgen. Hij zegt meteen nee en wilde het eigenlijk niet eens proberen..na wat wikken en wegen besloten dat ik eerst maar moest proberen om vrij te krijgen dus ik bellen naar me manager en na eerst uitgelachen te worden geeft hij me vrij . Meteen bellen naar me vriend, maar die meldde meteen dat zijn baas er niet was en hij kon wel bellen...maar ging eerst mailen, moeilijk moeilijk... Later nog een keer naar me vriend gebeld en gevraagd of hij toch een antwoord kan geven, omdat ik toch de kinderopvang nog moet bellen en nog oppas moet regelen voor onze huisdieren. Dat vond hij dus niet zo leuk...en gaf aan dat ik er maar vanuit moest gaan dat het vrijnemen niet ging lukken. Toen zei ik...ik kan ook alleen gaan met Koen (me zoontje) of dat er ook een vriendin meegaat? Maar dat vond hij helemaal geen goed plan, want dan was hij de hele midweek alleen en dat vind hij niks aan. Maar ik vind het zo zonde om er geen gebruik van te maken. Ben ik nou zo egoistisch dat ik dan alleen ga? . Ik weet dat het mijn stomme schuld is, maar we komen er gewoon niet onderuit en diegene die geboden heeft mag er alleen gebruik van maken. Wat zouden jullie doen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes, Kim
tja als ik er toch al voor betaald had en er niet vanaf kon was ik ook gegaan eerlijk gezegd. ik had natuurlijk het liefst manlief meegenomen maar als dat er niet inzit zou ik proberen een vriendin mee te krijgen of mijn moeder ofzo, haha...ik geloof niet dat ik dat egoïstisch vind...je vriend heeft de mogelijkheid om mee te gaan lijkt me zo.
Je keuzes zijn dus dit: 1) Niemand gaat en je geld is weg(gegooid, vind ik) 2) Je gaat lekker met een vriendin of met Koen. Heb je in ieder geval nog waar voor je geld. Jammer voor je vriend. Maar dat hij dan zielig alleen thuis zit voor een paar dagen vind ik een zwak argument. Hij werkt toch doordeweeks? Veel zal hij je niet kunnen missen...
als het vakantiepark niet zo ver van jullie huis af is, kan je vriend toch 's avonds daarheenkomen. ik zou het ook zonde vinden om er nu geen gebruik van te maken... verder is die vakantieveilingen wel ideaal he! (als je goed leest.hahaha) wij hebben al eens een weekendje weg 'gewonnen' , en een avondje stappen bij boomchicago!
Moes schreef: Het is anderhalf uur rijden naar het bungalowpark. Ik heb dat ook voorgesteld, maar dat manlief ook geen goed idee. Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit als ik zonder auto in dat huisje zit, want er is een overdekt zwembad, je kan er fietsen huren en het zit midden in de bossen. Zelf heb ik eigenlijk al een keuze gemaakt (dus gaan), maar dan klinkt hij zo teleurgesteld en voel ik me ontzettend schuldig :x Dit is de eerste keer dat ik er gebruik van maak dus ik ben benieuwd. Bellen ze snel op na de uitslag of duurt dat even? Ik heb namelijk nog niks van het park zelf gehoord. Als het goed bevalt ga ik het zeker nog een keer doen, maar dan wel goed lezen inderdaad Groetjes, Kim
Sorry als ik te bot overkom want dat is niet de bedoeling, maar ik vind je vriend (zoals jij het omschrijft dan iig) een beetje ongeinteresserd overkomen en weinig moeite nemen hoor. Verder zou ik gewoon gaan, met of zonder iemand. Doodzonde van het geld anders. Hoop dat je eruit komt!
ik heb allebei de keren zelf meteen contact opgenomen met degene die de veiling georganiseerd had. vooral als het zo kortdag is zou ik zelf contact opnemen. en ik zou dus zeker gaan! doen we hier ook wel eens, mijn man kan vaak niet weg vanwege de eigen zaak, maar ik wil dan wel weg. hij vind het dan geen probleem als ik en de kindjes alleen gaan. meestal wel dichtbij huis, en hij komt dan wel 's avonds daar, meestal met de motor.
Ik vind dat je vriend niet eens de moeite doet om het te regelen... en als het al betaald is zou ik zelf wel gaan... iig beter dan je geld weggooien
Hoi Hoi, Ik ben net door me vriend gebeld Hij heeft uiteindelijk toch gebeld en heel makkelijk vrij gekregen =D> =D> Het gaat helemaal door en ik heb me weer druk gemaakt om niks Deze topic mag gesloten worden. Probleem opgelost Groetjes, Kim
Nou heerlijk dat je toch nog samen met je vriend en zoontje kan gaan. Geniet er maar lekker van. Ik ga ook even op site kijken. Want wij kunnen ook wel een weekendje weg gebruiken voordat ons kleintje komt