Nu kan ik het verhaal beter volgen, het lijkt me vooral voor jou erg vervelend omdat je er tussen zit. Maar mijn man zou ik niet de baas laten spelen over mij, al kan ik me wel voorstellen dat hij erg boos is. . Kan je moeder geen sorry zeggen, want dit lijkr me erg vervelend ook voor je kind
Ik ken je vriend natuurlijk niet maar roept hij dit nu niet gewoon uit boosheid? Het is nog maar net afgelopen weekend voorgevallen hè. Misschien moet je het eerst even laten rusten?
Ik had na 3 regels al opgegeven werd er ook niet echt wijs uit!!!! begrijp in ieder geval uit de laatste berichten dat je vriend problemen heeft met familie ofzo... nou sterkte in ieder geval! ruzie is nooit leuk!!!!! Maar denk dat als je een beetje moeite doet je verhaal goed en netjes neer te zetten , je veel meer reacties krijgt!! Liefs Muis
Volgens mij komt het niet door het weekend.Als ik jou berichten allemaal lees,dan zie ik dat je vriend vaak ruzie met je zoekt.Misschien moet je maar eerst met hem praten,en lekker naar je moeder blijven gaan.Niemand verbied mij om naar mijn moeder te gaan.Haar heb ik al ruim 34 jaar.Mijn man ken ik "pas" 15 jaar.En mijn kinderen?Die neem ik gewoon mee natuurlijk.
Oja, laatst had jij ook al dat topic over geruzie met je vriend. Je beginpost was toen dit: Ik weet het even niet meer,elke dag zoekt mijn vriend ruzie met me,echt om niks en dan zowat elke dag ik ga bij je weg etc etc,nu net weer ruzie en dan zegt ie ja ik ben vreemdgegaan heb niks gezegd om de kinderen:x dan ben je 26 en zo kinderachtig hoe die zich gedraagd hij doet echt niks maar dan ook echt niks nou het enige is koken verder ik geef de kinderen eten ik douche ze ik doe het huis ik doe de tuin ik doe de hond noem het maar op en wil ook niet klagen ofzo maar wat zit je dan nog ruzie te maken toch of niet? ik zeg ook ga ergens anders ruzie maken ik wil een leuk leventje en zonder geruzie lekker met me kindjes... hebben jullie dit nou ook of ben ik toch wel een byzonder geval en wat doet jullie man? of is het normaal dat ik alles doe. Waarom stop je niet met die vent? Hij is het je niet waard! Ik zou lekker voor je moeder/ familie kiezen en mijn biezen pakken.
als ik het zo een beetje lees allemaal dan denk ik dat je eens na moet gaan denken of jullie niet bij elkaar zijn voor de kinderen want dan kan ik maar 1 advies geven: stoppen! Niemand kan jouw verbieden met je moeder om tegaan en vooral niet als hij niet eens de reden wil weten van het "doorvertellen" op de middelbare school deden we dit ook als pubers. ook hoop ik dat je vriend je niet alleen als moeder en huishoudster ziet want dan zou ik echt na gaan denken meid!je bent nog zo jong om in ruzie te moeten leven! succes
Ik snap er niet zo heel veel van, maar zoals ik het lees komt het erop neer dat jij van je vriend niet meer bij je moeder mag komen.. Ik vind dat je dit zelf moet bepalen, jou vriend is toch niet de baas over jou?
aan de andere kant... als ik gekwetst zou zijn door de moeder van mijn lief verwacht ik wel dat mijn lief achter mij zal staan. Dat hij het verbied om met je moeder om te gaan dat kan ik me niet voorstellen, maar wel dat hij in verlegenheid is gebracht tijdens zo'n familieweekend.
Sorry, heb je verhaal echt tot 3 keer doorgelezen......maar ik snap er geen bal van! Misschien eens punten en komma's gebruiken???
Ik begrijp dat je boos bent maar verder is het niet goed te volgen. Misschien op een later tijdstip je verhaal nogmaals vertellen.
als ik alles wat ontcijfer zit jij zwaar onder de plak bij die vent, en moet je gauw maken dat je je eigen leventje met je kids op de rit krijgt!?
beetje vreemd verhaal..., mijn moeder en mijn vriend hadden in het begin ook onenigheid gehad, (is nu weer helemaal oke) maar no way dat hij mij een verbod oplegde om haar te zien!! En als ie dat had gedaan, dan wist ik het wel.... Ik heb het opgelost door het te laten rusten en op een later tijdstip met beide partijen om de tafel te gaan zitten, alles is uitgesproken en klaar ermee... Beetje aparte ideeen heeft je vriend sorry...