Ik ga volgende week dus samen met mijn oudste dochter en heb er zo’n zin in. Het zal zeker heel druk zijn, maar ach, daar rondlopen vind ik al superleuk. En als we alle achtbanen een keer kunnen doen (we gaan 2 dagen) dan ben ik (nou ja dochter en dus automatisch ik ) tevreden hoor.
Dat er bij een speeltuin een wachtrij staat is vanwege corona in de buitenlucht. Verder hebben wij een prima dag gehad hoor. Hadden de hele dag de tijd en hebben ons goed vermaakt. Voor de achtbanen gingen we sowieso niet. Dat zou ik persoonlijk ook niet zo snel doen in de drukke tijd van het jaar
Ik ben vorige week zaterdag geweest en ik moet zeggen dat het me eigenlijk best meeviel. Ik hield dan wel de app met wachttijden goed in de gaten en had en aantal wacht alerts ingesteld. Dat werkte goed!
Wij gaan het weekend van 16 juli, waar ik wel van baal is dat de single rider ingangen dicht zijn en voorlopig ook nog wel zullen zijn. Daar maakten wij altijd gebruik van, vooral bij Symbolica. Maar verder gaan we gewoon genieten
Wij gaan vandaag weer! In augustus blijven we een nachtje slapen. Dat scheelt veel met een abonnement.
Hm ik zie mijn jongste dat niet doen, in haar eentje in de rij. Wel handig voor de schoolreisjes. Denk dat de single rider voor 12 jaar en ouder voorlopig nog niet opengaat, helaas.
Nou we hebben het geweldig gehad, ondanks de drukte alle achtbanen kunnen doen, de vogelrok zelfs 5 keer, die vond ze fantastisch. En bij de Baron hadden we geluk, we kregen zomaar een vipkaartje in onze handen gedrukt. Mochten we een keer zonder te wachten, hoe leuk! Overal Max een uur in de rij gestaan btw. Echt genoten deze 2 dagen!