parkeren schiphol

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cw26, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Hi Meiden,

We gaan in mei op vakantie, en nu was ik al aan rond kijken voor het parkeren bij schiphol
    Twee jaar terug hebben we geparkeerd bij P3, en dat is goed bevallen op 1 puntje na. We moesten behoorlijk zoeken voor een parkeer plaats. En dat we er 1 hadden moesten we best ver lopen.

Hebben jullie andere ( goedkope) parkeer tips???

Met openbaar vervoer gaat niet om dat we nu gescheduled staan om 6:00 smorgens.
    En met twee kleine kinderen en koffers en buggys zie ik het niet zo zitten om met de trein te gaan.

Ik hoor het graag!!

Alvast bedankt

2. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,

WIj hebben pas geparkeerd via valet parking. Ideaal! Je rijdt zelf met de auto tot de vertrekhal, daar wordt je auto meegenomen. Je kan dan zo naar binnen lopen, niks geen gedoe. Als je geland bent dan staat de auto weer klaar. Er zijn verschillende maatschappijen die dat aanbieden.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij P3 heb je nu ook een parkeergarage helemaal vooraan. Die is ietsje duurder, maar je bent meteen bij de opstapplek en als je reserveert heb je gegarandeerd daar plek!

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Dit is inderdaad ideaal. Je staat dan helemaal aan het begin in de parkeergarage. Vorig jaar was het 10 euro extra dacht ik om dat te reserveren. Wij gaan het dit jaar weer doen.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Een taxi geen optie?

6. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Ok. Dus de parkeergarage is een optie.
    En orchidee gaan ze dan niet met je auto rijden?? Ooit eens gezien bij radar of oplichters dat ze dat deden.

Taxi zou ongeveer 90 euro kosten heen. En dan weer 90 terug. Parkeren is rond de 65 euro bij p3.
    De garage heb ik nog niet berekend

7. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Orchidee. Ik bekijk dat net maar voor 10 dgn zou ik 365 euro kwijt zijn. Was dat bij jullie ook zo veel geld?

8. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Wij gaan nu al aantal x met een Groupon actie. Dan parkeer je bij de kassen en word je met busje naar Schiphol gebracht. Laatste x voor 2 weken rond de 50 euro kwijt.
    Is logistiek wat meer gedoe, maar ik vond dat wel opwegen tegen de kosten.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij staan ook wel eens bij lang parkeren. Er rijdt elke 15 minuten een bus die stopt voor de vertrekhallen.

10. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Bedankt voor de reactie's.
    Heb ondertussen wat optie's bekeken, en twijfel over de valet parking ( ik keek gister avond bij de verkeerde optie waardoor het dus zo duur was....) en over schiphol parking in de garage.
    Het is een tientje verschil.

Ver weg parkeren ( 20 minuten afstand) hebben we ook wel eens gedaan, en op zich was dat goed bevallen, we moesten alleen wachten op andere mensen. Zij kwamen toen net aan rijden dat wij in het busje wilde stappen. En de chauffeur wachtten nog op hun. Maar ja deze mensen waren een beetje traag. Kreeg dus de zenuwen of we wel op tijd zouden zijn.
    Natuurlijk waren we dat wel, maar toch...

Neig nu naar het valet parkeren. Thuis met manlief nog maar even goed overleggen

Hebben jullie nog enig idee of het uitmaakt of je het nu al reserveert of over 2 maanden?
    Of de prijs dan omhoog gaat?

11. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Valet parking is ideaal, geen gedoe met parkeren en geeneens veel duurder. Als je bent geland bel je ze op en als je naar buiten komt staan ze je al op te wachten. Wij waren vorig jaar volgens mij €95 kwijt voor 12 dagen, naam van bedrijf weet ik niet meer.

12. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben al een paar keer gebruik gemaakt van Blue Parking. Mijn ouders ook, en wij zijn heel tevreden. Als je aan komt dan loop je samen langs de auto om evt schade te inventariseren en om je km stand te noteren. Als je de auto weer op haalt doe je hetzelfde rondje. Je kan kiezen of je de auto binnen of buiten wil parkeren. En idd zodra je de koffers van de band haalt dan bel je ze. Wij hebben nog iedere keer gehad dat we vrijwel direct mee/weg konden. Langst wachten was een keer 10 minuutjes maar toen waren wij niet op de afgesproken tijd bij hun (Je geeft aan hoe laat je de auto komt brengen en je geeft de vluchtnummers aan ze door en zij houden in de gaten wanneer je landt).

Wij willen niet anders meer als we via Schiphol vliegen

Deel Deze Pagina