Ik zou gewoon gaan hoor! Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe jij je voelt. Ikzelf zei vorige week nog tegen mijn man 'goh, zullen we nog een weekendje naar Londen gaan? Ik mag nog tot maandag vliegen zonder speciale verklaringen enzo..' Manlief keek me wel aan of hij water zag branden dus we zijn niet gegaan. Maar toch, ik had het zó gedaan.
ik zou ook gewoon lekker gaan hoor heerlijk toch!! gewoon voor de zekerheid je koffertje met spullentjes mee maar de meeste baby's komen over het algemeen toch pas rond de 39 a 40 weken!
Ja ik denk dat ik maar gewoon ga. En ik zal er gewoon voor zorgen dat ik mijn spulletjes bij heb en zo. Oja de maxicosi is een hele goeie tip, daar zal ik weer niet aan denken he maar die neem ik ook maar mee dan. Ik ben inderdaad maar 2 uur van huis. Maar als de bevalling begint weet ik niet of ik wel naar huis ga rijden hoor. Maar inderdaad met 35 weken is de kans op een bevalling wel heel klein.
Ik ben anderhalve week geleden ook nog een weekendje weg geweest met mijn man, maar mij beviel het niet zo heel goed. Ik zeg niet dat het jou ook zo moet vergaan, maar het kán ook tegenvallen. Natuurlijk hoop ik dat jouw weekendje wél lekker is en dat jullie uitgerust weer thuis komen. Ik ben echt drie dagen bezig geweest met bijkomen van ons weekendje weg. Maar ik had het toch ook niet willen missen hoor. Geniet ervan!
pffff hoe maken mensen iemand onzeker zeg. Mijn man moest even iets bij zijn ouders ophalen. En mijn schoonmoeder moet weer zo nodig dr eigen bemoeien. Ze zij, jeetje dat jullie nog weggaan zeg. Ze moet rustig aan doen, dat is helemaal niet goed voor de baby. Mijn man had zoiets dat bepalen wij zelf wel, en de verloskundige zei dat het gerust nog kan omdat het dan nog veel te vroeg is om te bevallen. Maar ik dacht echt jeetje waar bemoeid zij zich toch mee.
Haha, Belle, ik wilde net refereren naar jouw stukje van je blog Wat leuk dat je het er zelf al bij had gezet! Chantal, lekker doen en genieten maar. Het is ook weer niet zo dat je in de Sahara zit of zo
Nee inderdaad wij zijn zo thuis. Mijn verloskundige zei ook dan kom je gewoon nog voor de zekerheid een dag voordat je gaat hier, en dan kijken we even. Mocht het dan nog niet gaan, of dat ik het niet meer kan dan kunnen we altijd nog thuis blijven. Maar nu ben ik gewoon nog heel erg fit en ik kan nog goed vooruit. Maar als ik denk dat het echt te zwaar wordt blijf ik lekker thuis. Zoals het er nu uitziet kan ik gerust gaan, en ook fijn dat ik een dag van te voren nog even naar de vk mag. Belle ik heb je verhaal nog gelezen. Dat is inderdaad balen dat het zo gelopen is. Maar hoe voelde jij je voordat jullie een weekendje weg gingen. Ik heb ook zoiets we zijn bij mijn ouders op de camping, mocht het zijn dat het te zwaar wordt, kan ik zo naar huis.
Ik zou ook nog zo graag lekker een weekendje naar Landal willen. Dat doen we ongeveer 3x per jaar. Maar ik durf het niet meer aan. Het is ook te zwaar voor mij nu, heb er dan ook niks aan. Als alles dalijk verder goed gaat gaan we met z'n 3en in het najaar een weekendje naar Landal. Kijk er nu al naar uit .
Als jij je goed voelt zou ik gewoon gaan! Mocht het nodig zijn hebben ze in zeeland wel een ziekehuis waar je terecht kunt
grrr ik wordt zo gek van mijn schoonmoeder. Ze snapt nog steeds dat wij nog een paar dagen weggaan. Ik zei maak je niet druk, wat kan er gebeuren. En dan zegt ze van alles, stel dat je daar bevalt, ja en daar hebben ze ook ziekenhuizen, en ik moet dan nog 5 weken dus ook nog te vroeg. En het ergste dan gaat ze dat ook nog tegen iedereen zit te zeggen. Want ik hoor van behoorlijk wat mensen van o je schoonmoeder is niet blij dat je nog weggaat, en iedereen zegt, je moet gewoon lekker gaan. Maar zij bemoeid zich overal mee. Ik denk dat ze bang is dat ze niet vlug bij haar kleinkind kan zijn.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Wij komen net terug van een weekend Zeeland, heerlijk! Ik had ook opgezocht waar het ziekenhuis was etc. Maxicosi en vluchttasje voor de zekerheid meegenomen. Hoewel ik me super goed voelde, vind ik het ook wel weer lekker om nu thuis te zijn, mocht het kindje komen, dan vind ik het wel lekker om thuis te zijn. Vooral genieten, ontspannen is ook erg belangrijk voor je bevalling hoor!
Lekker nog even gaan genieten zou ik zeggen! Net wat sammetjen zegt, voor de zekerheid dat soort dingetje uitzoeken voor de zekerheid en dingen meenemen maar voor de rest...genieten!
Wij gaan (als het goed is) komend weekend ook een paar daagjes naar zee toe waar vrienden van ons op vakantie zijn. Ik ben dan 38 weken zwanger. Neem wel al m'n spulletjes voor de zekerheid mee, dus vluchttas, maxi-cosi en alle papieren.
Gewoon doen! Ik ben net terug van Italië, vertrokken toen ik 33 weken zwanger was en terug op 34,5 weken. Heel veel negatieve reacties gehad van andere mensen maar vakantie is super goed meegevallen. Totaal geen klachten gehad. Nog even lekker relaxen met zn tweetjes. Als je jezelf goed voelt, moet je gewoon gaan. Niks aantrekken van wat anderen zeggen.
Wij gaan als ik ruim 38 weken ben nog een paar dagen naar Volendam, lekker relaxen. Het is ruim 2 uur rijden van onze woonplaats af. Mijn vriend was/is wel een beetje huiverig, maar ach, we zijn zo thuis en anders gewoon het dichtsbijzijnde ziekenhuis. We nemen in iedergeval alles mee dan kan er niks gebeuren (ook de matrasbeschermer voor op het hotelbed, voordat ik het hotelbed ruïneer Dat zal namelijk echt weer iets voor mij zijn!) Dus geniet ervan, ga ik ook doen! Ik kan niet wachten! Gr Lisszy