Bedankt voor alle lieve reacties op mijn berichtje. Mijn schat heb ik weggebracht en ik ben er kapot van. Voel me nu heel leeg van binnen, eerst ben je bezig met het geregel. Nu begint langzaam door te dringen dat hij er echt niet meer is. Snap het nog steeds niet, het ging zo snel. Heb niet eens afscheid kunnen nemen. Ik hou zo van hem en kan niet zonder mijn maatje. Ik luister keer op keer de muziek waar hij van hield. Dit hebben we ook gedraaid tijdens de dienst. Nummers van Tracy chapman: "stil got mountains to climb" en nummers van Neil Young: "Heart of gold" Ja, dat had hij zeker een hart van goud. Ik mis hem, zijn stem, zijn geur, zijn liefde.... Voel me ook verdoofd...wil alleen nog maar huilen en slapen, dan doet het minder pijn. Wil wel heel kort zijn dat ik ook boos ben dat sommigen twijfelen aan mijn oprechtheid. Ja, ik heb nog op dit forum rondgekeken en gereageerd op topics. Mag ik dan niet afleiding zoeken? Ik wist me geen raad en het forum is belangrijk voor me. Hier vind ik lieve mensen die mij steunen. Waarom moet ik mij verantwoorden? Iedereen doet het op zijn eigen manier. Dus dat ik nu hier ben, zou ook niet kunnen? Laat mensen in hun waarde, ik heb het al moeilijk genoeg. Moet ik me nu ook verantwoorden, dat ik de foto's eraf heb gehaald? Ja, die zijn eraf, omdat ik er niet naar kan kijken nu!
Meid heel veel sterkte de komende tijd, En blijf lekker het forum opzoeken als dat jou afleiding geeft! Denk gewoon lekker aan je zelf en je kleine meid dat is het belangrijkste op dit moment. Je hebt al genoeg aan je hoofd Dikke knuffels Van Tamara en Gijs!
Hallo zonnestraal, Ik wil je heel veel sterkte wensen om terug een draad in je leven te vinden zonder je lieve vriend. Het zal niet makkelijk zijn maar ik hoop voor jou dat je samen met je dochter hier doorheen komt. Heel veel liefs Brenda
Meis, kijk maar naar de goede reacties en niet naar de slechte want dat kan je er echt niet bij hebben. Praat maar lekker van je af.
heey meid, Ik vind het heel erg dat sommige mensen, hun bedenkingen hebben. Je moet maar zo denken ze weten niet beter. Ik snap heel goed dat je afleiding nodig hebt. Ik wens je heel veel sterkte!
Lieverd laat het maar gaan die negatieve berichten. Jij hebt pijn en verdriet. Je bentnet moeder, en nu bn je je grote liefde kwijt. Voorgoed! En je meisje haar papa... Lieverd neem de tijd om het te verwerken... Geef het een plekje ... En doe vooral waar jij je goed bij voelt...
he zonnestraal, heel veel liefde en kracht voor jouw en je meisje. kom hier maar lekker van je afpraten en afleiding zoeken. je mag me ook pben, hoor. knuffel van mamsie (ramona) en dimphy
richt je op wat belangrijk is, en geef de rest geen aandacht. sommigen genieten van het kwetsen van mensen, en geloven niet in wat anderen zeggen. dit zegt meer over hun dan over jou. ik heb vaag wat gehoord, maar wil jullie heel veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke tijd.
lieve zonnestraal meid ik wil je heel veel sterkte wensen met dit erge verlies en trek het je niet aan wat er hier gezegt word je hebt genoeg aan je eigen dingen denk aan jezelf en je dochter veel sterkte voor je fam en de rest en een dikke digi knuffel voor jullie
Lieve lieve meid... ik had het al gezegd, maar ik doe het nog maar een keer. Ik wens je alle sterkte van de wereld. Ik kan me alleen maar voorstellen hoeveel pijn je op het moment hebt als jonge moeder die de papa van haar kindje verloren heeft. Ik hoop echt dat je de kracht zult hebben om te vechten voor jezelf en jullie dochter. Je kunt het, het zal zwaar zijn, maar je kunt het echt. Hij leeft voort in je hart, én in jullie mooie wondertje... Sterkte
Jij hoeft je tegenover niemand te verantwoorden, en je moet gewoon doen wat jij wil en waar jij je lekker bij voelt Nogmaals heel veel sterkte voor jou en je kleine meid We denken aan je
Lieve Zonnestraal, Kom lekker op het forum als het jou uit kom en reageer waarop je wil...als jou dit helpt om dit verlies een heel klein beetje dragelijker te maken moet je het zeker doen...... het is dat Grevenbicht niet bij de meeste om de hoek is maar anders hadden we denk ik met vele bij je gekomen om een schouder en een helpende hand aan te bieden....... Sterkte meid en hou vol! Dikke knuffel
In deze droevige tijden is het moeilijk woorden te bedenken die jou in al je lijden enige troost zouden kunnen schenken Lieve zonnestraal, De juiste woorden zijn hier niet voor te vinden...... Ik wens je alle kracht toe en denk aan je! Het liefst kwam ik je nu een hele dikke knuffel geven! Liefs, Marian
hallo allereerst heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte toegewenst met dit enorm verlies. en aan de mensen die twijfelen hierover houd die twijfels voor je en reageer dat niet op dit soort topics. groetjes en nogmaals sterkte sandra
Lieve Zonnestraal, Ik kan me alleen maar voorstellen dat je in een shock raakt als zoiets gebeurt. Omdat het je verstand te boven gaat en omdat je het emotioneel niet kunt bevatten. Zo beschrijf je het ook en langzaam begint het door te dringen. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat je hier doorheen moet. Je zult nog afscheid van hem moeten nemen, maar dat komt, op jouw tijd en jouw tempo. Je moet weer een manier vinden om je leven op te pakken en met Noa door te gaan. Ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt en dat je ze toe zult kunnen laten. Ik snap het heel goed dat je zei dat je in het begin alleen wilde zijn, niet getroost wilde worden, dat je dat niet kon. Ik denk dat velen die dat ooit hebben gevoeld dit heel goed snappen. Er is heel veel aan je gedacht.. Heel veel goeds, veel sterkte Amber
lieve Zonnestraal, je moet rouwen het het verwerken op de manier wat jij vindt dat voor jou het beste is, ookal denken sommige mensen er anders over. ik vind het ook heel erg voor jou en je dochter. maar bedenk dat je hem nooit helemaal kwijt bent, ookal issie niet meer bij je. hij zit in je hart en je hebt nog een groot deel van hem bij je........kijk maar naar je dochter. zij is jullie vlees en bloed. sterkte met dit verlies
Lieve zonnestraal, Gecondoleerd met dit vreselijk verlies. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je toch een gelukkig leven zal leiden met Noa. Jammer dat je vorige topic in een slotje is geeindigt. Maar niet iedereen heeft zijn hersens op de juiste plaats! Liefs en veel sterkte. Miel
lieverd. Je hoeft je tegen niemand te verantwoorden. Wat jij meemaakt is verschrikkelijk en wens je niemand toe. Jij hebt je vriend moeten wegbrengen,de vader van je kindje,jou liefde! Logisch dat je kapot van verdriet bent! En wat andere denken,laat ze lekker! Hoe jij er mee omgaat is jou ding,het is al erg zat dat je het moet voelen en meemaken! Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode! Denk aan je meisje! Heel veel sterkte! Knuffie
Zonnestraal nogmaals heel veel sterkte met je grote verlies En wat andere meiden ook al zeggen, kijk naar de postieve reacties! Als jij je verdriet op deze manier kan verzachten, door hier afleiding te zoeken, moet je dat gewoon doen! Wat Saona ook schreef, hij leeft voort in je hart, en vooral in je kleine meisje! Een hele dikke knuffel voor jullie allebij! jessica