Tjonge jonge.Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Ik heb net mijn dochter zitten filmen, omdat ze heel schattig naast haar poppenwiegje Slaap kindje slaap zat te zingen. Maar wat denk je? Heb ik over mijn bevalling heen zitten filmen. Mijn partner had het allerlaatste stukje van mijn bevalling gefilmd. Het was echt een heel mooi stukje film. Van de zijkant gefilmd, zag je hoe ik Finn zelf aanpak zeg maar. Het was echt heel mooi. En nu heb ik ik er overheen gefilmd. Ik baal echt zo he. Ik kan het gewoon nooit meer terugzien nu. Wat een trut ben ik zeg...... xxx Linda
O wat erg! Ik heb zelf ook zoiets gedaan, maar dan met de band van mijn oudste hondje. Ik heb alles overgenomen vanaf dat ze bij ons kwam als puppy tot aan haar bevalling. Ik heb gejankt! Het begint nu bij dat haar pups 2 weken oud zijn en de rest is eraf genomen. Het is gewoon verschrikkelijk . Het is nu al 4 jaar geleden, maar ik vind het nog steeds heel erg!
Neeeeeeeeeeeeeeee, ach da's echt vervelend zeg! Een dikke virtuele knuffel om je te troosten *hug* xx
Ik heb ook een keer zoiets gedaan met de zelfopgenomen band van take that wat was me zus kwaad zeg hihi Zonde van je bevallingvideo, maar je kan er nu niks meer aan doen...
ik heb ooit een keer gehoord dat er bedrijven zijn die zelfs gewiste opnamen weer terug konden halen uit je camera weet niet wat voor bedrijf
heel errug balen dat is het zeker...... Maar ik heb wel gehoord dat een goede fotozaak onderliggende beelde weer naar boven kan halen.......omdat er toch resten opblijven...de kwaliteit zou minder worden...maar dan heb je het mss toch weer ik hoop dat het lukt..let op ik heb het ook van horen zeggen...dit omdat als je foto's van een digitale camera wis die ook nooit verdwenen zijn..... ff informeren ! suc6!
Oh wat erg.... Ook ik zou verschrikkelijk balen. Ben zelf zo zuinig op al ding dingen, dat ik al mijn foto's op een externe harde schijf heb gezet. Het liefst zou ik er dan nog eentje willen kopen voor het geval dat die andere het begeeft.... tja je kan ook wel eens een beetje doorslaan ! Ben zelf de echofoto's van mijn zoontje kwijt. Heb ze te goed opgeborgen en nooit meer gevonden. Ook niet met de verhuizing. En het was nog wel zo'n leuke. We wilden niet weten wat het werd. Op één echofoto dachten we een klein piemeltje te zien, maar nooit aan iemand gevraagd of het zo was.... Nu kunnen we het niet meer vragen omdat ze weg zijn... Groetjes Monique
owat erg voor je seg echt jammer dat je het kwijt bent. hopen dat je het nog kan redden groetjes Talia
o dit zou ook echt een actie voor mij zijn! wat voel je je dan rot he? ik had dat met de eerste echofoto's..wou ik leuk lamineren om ze goed te bewaren...kwamen er zwart uit.... echt hartstikke sneu voor je! schrale troost: de mooiste herinneringen zitten in je hoofd!
jemig meid wat erg! wees blij dat je het zelf gedaan hebt, ik heb een keer gehad dat iemand anders over de 25jarige trouwerij van mijn ouders heen had genomen, das het enige bewegende beeld wat ik nog van mijn moeder heb aangezien ze overleden is!