Weekendje stedentrip met peuter

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door chantal1985, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Haihai,

Ik zou het leuk vinden om met z'n drietjes eens een stedentripje te doen. Een weekendje A'dam, of Groningen, bijv. En dan dus ook wel een beetje 'centraal' te overnachten. Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen. Een hotel? Als ik zoek, vind ik alleen kamers voor 2 pers. waar je dan een extra bed bij kan boeken. Lijkt mij een beetje 'krap' en onpraktisch qua slapen? Dochter gaat om 7 uur slapen.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij zijn afgelopen jaar een weekendje nar berlijn geweest met onze 2 kids. we hebben daar een 4 persoonskamer geboekt wel met stapelbedden maar goed dan maar een paar nachtjes niet samen in 1 bed. onze kindjes waren toen 3 en 6 jaar en vonden het super leuk. om uur erin redden we toen niet maar jah het is dan ook een minivakantie en dan vindi k het niet erg dat ze wat later gaan. wij legden dan kindjes erin en grote lichten uit en dan hadden we zelf nog een boekje of tijdschrift. echt met elkaar kletsen ging dan niet. maar jah ook weer nit zo erg die paar dagen.

succes met uitzoeken

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wij zijn pas naar praag geweest we hadden een hotel met een heel groot tropisch zwembad.
    We hebben 1 kamer met 1 2 persoonsbed en 1 los bed. Onze dochter was rond 19.00 helemaal op dan deden we even 10 minuten het licht uit.
    Als ze sliep ging het licht weer aan en konden wij film kijken lezen en lekker ontspannen.
    Werkte super goed voor ons.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hmm, tja, eigenlijk moeten we het gewoon eens proberen en dan merken we vanzelf of het voor herhaling vatbaar is. :p

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Gewoon doen!

Ik ben twee weken terug alleen met dochter naar Amsterdam gegaan. Buggy mee. Ik sliep wel bij familie maar we hebben ook al de nodige hotelovernachtingen gedaan. Tot nu toe altijd campingbedje mee. Is altijd wel een hoekje waar die past.

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.677
    113
    Wij hebben vorig jaar voor een bruiloft in een superleuk B&B in Groningen overnacht. Het was een (heel klein) huisje met een benedenverdieping met woonkamer en keuken, en boven 2 slaapkamers. Google maar eens op Het Kasteeltje.

Deel Deze Pagina