Wij gaan in september 1,5 week naar CP meerdal en daar kan je een meerdagen pas krijgen voor toverland, eigenlijk voor de prijs van normaal 1 keer entree. Ik vroeg me af hoe leuk het daar is voor ene meisje van bijna 3,5 en een jongen van 20 maand?
Voor je oudste is het leuk. Je jongste kan niet in heel veel dingen, maar er is wel binnen en buiten een speeltuintje. En er zijn een paar attracties waar hij wel in kan. Met zo'n meerdagenpas kan je wel een paar keer wat korter gaan. Dat is wel interessant.
Er is heel veel, bijna alles wat vanaf 100 cm lengte is. Dus weet niet hoe groot je oudste is? Maar vriend van me is laatst met 4 jarige dochter gegaan, 98 cm, en mocht echt werkelijk bijna nergens in, zelfs de carrousel nietM
Wat grappig.. wij gaan ook naar meerdal in sep (een weekendje) en ben opzoek naar leuke dingen die we kunnen doen daar.. ik kwam ook uit bij toverland.. we gaan met mijn broertje (23 jr) en mijn ouders (beide 50+) voor onze dochter is het denk ik dus nog te vroeg.. ze is dan bijna 15 maanden.. maar is het evengoed wel leuk? of denken jullie dat er niets aan zal zijn dan? Stefanie83.. fijne vakantie! misschien zien we elkaar nog hihi
Wij zijn er geweest toen onze oudste 25 mnd was. Ze heeft zich goed vermaakt, kon niet overal in, maar ze hadden een peuter speelplek, een klimtoren waar ze met mijn man in is geweest, trampolines een leuke buitenspeelplek. Ze heeft zich in ieder geval heel goed vermaakt.
Wij zijn er geweest toen mijn oudste zo'n 2,5 was. Ik vond het een erg leuk park, maar mijn zoontje was toen nog echt te jong. Er waren best wel wat dingetjes waar hij in kon, maar afgezet tegen de toegangsprijs vond ik het vrij weinig. Met 3,5 kan al weer een stuk meer, dus dat zal best leuk zijn. Met alleen een kindje van 15 maanden zou ik het niet doen. Ik vond het erg leuk voor kinderen van, pak m beet, 4 tot 13, maar voor dreumesen/ peuters of volwassenen is er niet zo veel te doen.