Leuk idee vd grotten! Ik ga je link gebruiken! Mijn hotel tip: Apollo friend Voor 25 euro word je lid, krijg je 1 nacht gratis en daarna is elke overnachting 35 euro! Ook die ik thermea Valkenburg! Wij gaan in april Apollo Friends en Family 25 per jaar (stopt automatisch) 35 per kamer excl. ontbijt Een gratis overnachting na betaling lidmaatschap Ontbijt voor slechts 12,50 p.p. online bij te boeken (40% korting) Een driegangen diner voor slechts 24,50 p.p. online te boeken 50% korting op parkeren Friends And Family — Apollo Hotels & Resorts
Heb wel een eet tip voor je .. Welkom bij Herberg Bie de Tantes, Eys - Heuvelland - Zuid Limburg Zou er speciaal voor naar zuid Limburg rijden 😊
Die ken ik ook.. Hier trouwens nog kortingsvouchers te koop voor de Steenkolenmijn.. https://www.wowdeal.nl/Parkstad-Heuvelland/2-Entreekaarten-van-De-Steenkolenmijn-2
Ha, leuk!! Is dat nog de moeite om ook naast het Mergelrijk nog te bezoeken? We hebben 4,5 dag, waarvan we nu 1 gepland hebben voor Mergelrijk, één voor dagje Maastricht, en ook één al voor Valkenburg zelf. Liefs,