Trouwen zonder feest

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn bijna 14 jaar samen en trouwen is er nog steeds niet van gekomen:D

Maar ik/wij willen dit wel ook voor de kinderen. Maar ik hik ertegen aan. Ik wil geen groot feest, hoef geen jurk is dit raar?

Om eerlijk te zijn is mijn ideaal trouwen en met onze kinderen naar de efteling. (inclussief hotel natuurlijk).;)

Wie is er ook getrouwd zonder groot feest?

2. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    Wij, ik was zwanger en we zijn gewoon uit eten geweest ;)

In de efteling kan je ook trouwen waarom niet... Het is voor jullie niet voor andere en aan jullie hoe je de dag wilt indelen!! Gewoon doen wat jullie graag willen!

3. idmom

idmom Lid

27 apr 2012
    47
    0
    0
    oeps dubbel:p

4. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ik ben getrouwd in een H&M jurkje en uuh thuis even snel met mijn en zijn ouders + Kids een roze kasteeltje gegeten (en dat terwijl ik dus behoorlijke taarten kan maken haha) bakje koffie er bij...
    en dan met zn alle door naar Drievliet de plaatst waar we elkaar "gevonden"hebben

dat was het :D en dinsdag is het alweer 3 jaar geleden en vind het prima zo :D

5. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Wij zijn afgelopen november getrouwd.. gemeentehuis alleen met naaste familie daarna koffie en buffet gehad bij ons thuis.. gewoon nette kleren aan, geen poespas, geen gedoe.. heerlijk zo..

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wij zijn getrouwd in het gemeentehuis en daarna lekker door naar ons eigen huis waar wij een cateraar hebben laten langs komen die de BBQ voor ons verzorgd heeft in onze eigen achtertuin. (totale kosten waren inclusief tafels, stoelen en bestek + vlees, salades en stokbrood met beleg ed. 700 euro) Gelukkig was het ook echt warm en zonnig die dag dus perfect geslaagd. Wij zijn ook niet van die feest mensen en daarnaast vond ik het zonde van de poen :) Wij zijn vlak VOOR ons trouwen lekker 3 weken naar Curacao geweest en dat vond ik vele malen leuker dan een peperduur feest :)

7. Within

Within Niet meer actief

Ik had wel een jurk, en alles erop en eraan. Maar geen groot feest. Wij hebben lekker gegeten met de mensen die naast ons staan en dat was ons feest. Later hebben wij in ons hotel nog lekker de finale van X factor zitten kijken.

8. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wilden iets klein en intiem, wilden die hele poehah niet.
    Dus we zijn op reis gegaan, drie weken weg, en daar getrouwd :) Enkel wij twee, de getuigen, de officiële meneer en de fotograaf. Trouw heeft 15 minuutjes geduurd :p Daarna lekker uit gaan eten.

Bij thuiskomst wel een etentje voor de familie gedaan (we hebben de wokmobiel laten komen, was helemaal niet groots maar wel gezellig) en de dag erna een leuk feestje gegeven voor de vrienden.

Gewoon trouwen hoe jij het wil :) Al spring je op een doordeweekse dag het stadhuis binnen in je jeansbroek, als jullie je er maar goed bij voelen, toch? De efteling klinkt trouwens geweldig leuk :D

Deel Deze Pagina